בועות

ב

עברו כמעט חודשיים מאז הפעם האחרונה שכתבתי. קרו המון דברים למרות שהתחושה הכללית היא שלא קורה שום דבר. כולנו נכנסנו לשגרת בית והחשק להזיז את עצמנו ולצאת החוצה לא בשמיים, אבל אנחנו מנסים לצאת מדיי פעם בכל זאת, כי להיות בחוץ עושה לכולנו מאוד טוב. העובדה שאביב מקסים ויפהפה בחוץ עוזרת מאוד להניע אותנו לצאת במהלך השבוע ובסופו.

הפריחה בחוץ משתנה כל הזמן, בכל שבוע פרחים / עצים אחרים פורחים בשכונה וממלאים את הרחובות בצבעים מרהיבים.

יום אחד היתה שמש נעימה ומזג אויר יפהפה, אז קפצנו לשכונה ליד כדי להנות מארוחת צהריים טעימה בחוץ, ועל הדרך תמכנו בעסק ישראלי. פלאפל סאלאם היה טעים במיוחד מול הים. אחרי האוכל ירדנו לחוף והילדים שיחקו בחול עד שנמאס לנו לשבת וחזרנו הביתה, מאושרים אחרי בילוי של כמה שעות בשמש.

בתחילת מאי חגגנו לגילי יום הולדת 10 ולכבוד המאורע המרגש (אני לא מאמינה שעברנו לספור את הגיל שלה בשתי ספרות), עשינו מנוי משחקים מתחדש לאקסבוקס שמציע המון משחקים שכולנו אוהבים לשחק. עכשיו הרבה יותר קשה לכולם להתנתק מהמסך, אבל זה לא כאילו יש לנו משהו יותר טוב לעשות ממילא.

אחרי חודש וחצי של טיולים רגליים בעיקר בשכונה (וקצת אופניים לילדים מדיי פעם), החלטנו לקחת את האוטו לטיול מחוץ לעיר. במרחק של סה״כ חצי שעה נסיעה מהבית מצאנו פארק קסום עם סלע אחד גדול שגרם לילדים שמחה רבה כשטיפסו עליו. Big Rock Park בסממיש היה כל מה שהיינו צריכים, ביום ראשון עצל אחד בחודש מאי. בפארק היו מעט אנשים שטיילו עם המשפחה והזכירו לנו שיש אנשים נחמדים שם בחוץ.

כמה יפה בחוץ

אחרי חודשיים שחיכיתי לתור שנדחה בעקבות הקורונה, רופא השיניים שלי קיבל אותי לטיפול נחוץ. בדרך הביתה קפצתי לקנות לילדים מתנה שקנתה לנו כשעתיים ללא מסך.

היה קשה להשאיר את הלגו המושלם הזה בחנות, אז קניתי אותו, הוא מאוד חמוד אצלנו בבית.

אחרי שיצאנו מהשכונה פעם אחת לטייל בסממיש, גילי נורא רצתה שנעשה את זה שוב כשאמרנו לה שיוצאים לטיול ערב אחד. אבל היה כבר מאוחר מדיי כדי לנסוע רחוק, אז במקום נסענו לדיסקברי פארק. אחרי טיול נחמד בפארק קפצנו לביקור ספונטני אצל אלכס. היה כל כך כיף לפגוש אותה אחרי שלא נפגשנו חודשים, אפילו התפלק לנו חיבוק.

לפני כשבועיים יצאנו לטיול עם משפחת שפירא בקמנו איילנד, יש גבול לכמה אפשר להשאר סגורים בבית בלי לפגוש אף אחד, וכיוון שכולם בריאים וממילא לא פוגשים אנשים, החלטנו שאין סיבה לא להפגש. נסיעה של שעה צפונה מהבית הביאה אותנו ליישוב מקסים על גדת המפרץ ובקצה הדרך אחרי כל הבתים היפים חיכה לנו חניון קטן עם מסלול טיול קליל וחביב. בתחילה ירדנו לאזור החוף ללטף סרטנים (מתחביביו של גיא) ואחרי מנוחת נשנושים קצרה טיילנו בשביל במסלול מעגלי שבאמצעו חיכתה לנו הפתעה – Hobbit trail – מסלול נוסף עם כניסה סודית בין השיחים, בתוך יער קטנטנן וחשוך יחסית שהילדים נהנו מאוד לחקור.

ביציאה מצאנו שדה מרשמלו

היה ממש כיף לבלות את היום עם משפחת שפירא, כל כך התגעגענו לפגוש חברים ולטייל יחד.

גילי מבקשת לעשות ניסויים לאחרונה, אז יצא לנו כבר כמה פעמים לפתוח את הבלוג של הדס ולשחק עם חומרים שיש בבית.

חג שבועות חלף עבר, הכנתי המון אוכל טעים על טהרת הגבינות והפחמימות ולמרות שמבאס לא לארח, הצלחנו להנות מארוחה משפחתית נעימה.

בשבת אלכס וכריס באו לבקר אותנו, הכנתי לכבודם ארוחת ערב טעימה והיה כל כך כיף לבלות איתם כמה שעות. קבענו לחגוג בעוד שבועיים סיום סמסטר ללימודים של אלכס, מחכה לסופ״ש של כיף 🙂

כיוון שבימים האחרונים יש עוצר יציאה מהבית אחרי שעה מסויימת בערב, אתמול החלטנו לעשות את הטיול היומי באמצע היום ולא אחה״צ. היה מהמם!

מאז מקרה ג׳ורג׳ פלויד אמריקה בוערת. המהומות הגיעו גם לסיאטל כמובן. אנחנו לא יוצאים מהבית ומתרחקים מהבלאגן כדי לא לסכן את עצמנו. אני תוהה אם המצב בחוץ ישתפר בקרוב ואם להשאר לגור כאן זה הדבר הנכון עבורנו. מחכים לרגיעה ושוקלים את צעדינו. מבאס נורא שאין מקום בטוח לגור בו בעולם, כמה עוד בועות יתנפצו לי בהמשך הדרך?! שרק יהיה לנו טוב.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )