הודיה, חברים והמון אוכל

ב

ביום שבת לפני שבוע הזמנו בייביסיטר בתשלום בפעם הראשונה אי פעם. הפעם האחרונה שיצאנו לדייט זוגי ללא הילדים, היתה במרץ לכבוד ימי ההולדת שלנו, אז פינקנו את עצמנו בבייביסיטר שהכינותי מראש ויצאנו נרגשים לבלות. הילדים שמחו לפגוש את אוולין החמודה שבאה לשמור עליהם וטל ואני נהנינו ממופע משעשע במיוחד במועדון ה- Triple Door.

המופע של Kitten & Lou לכבוד חג ההודיה היה משעשע ומהנה מאוד, אשמח להתארח במופעים נוספים שלהן (יש להן מופע חדש לכבוד קריסמס) 🙂

מחכים שיתחיל המופע
איזה כיף לצאת יחד – לבד!

ביום ראשון נסענו לרדמונד לחגוג יום הולדת ללילך המהממת, היה ממש כיף כרגיל ואוכל טעים בשפע. תמיד שמחים להתארח אצל משפחת שפירא החמודים ❤. פגשנו המון פרצופים חדשים וגם כמה פרצופים קצת יותר מוכרים ונהנינו מאוד להתמנגל עם כולם. אני אוהבת לבקר בקיבוץ 🙂

אי אפשר בלי בדיחת שואה 🤭

ביום שני בבוקר, הילדים היו בחופש מבית הספר (שבוע חופש שהתחיל ביום שני, כי אפשר) ובכל זאת התעוררנו בבוקר מוקדם כדי לפגוש את המורות באסיפת הורים אישית לכל ילד. טל נשאר לעבוד מהבית באותו היום ואחרי ביקור חצי שנתי אצל רופא השיניים של הילדים, נסענו לקולנוע בדאון טאון כדי לצפות בפרוזן 2. הסרט היה מהמם, כולנו היינו מרותקים למסך והסרט עלה על כל הציפיות. היו המון קטעים מצחיקים (אולף קורע!) והשירים היו כיפים ממש. הסיפור היה מקסים עם מסר חזק של העצמה נשית כיאה לפרוזן והוא התאים לגמרי לילדים שהתבגרו בינתיים מאז הסרט הראשון (גילי היתה בת 3 כשיצא הסרט הקודם והוא לגמרי מתאים לגיל 3 בעיניי, בעוד שפרוזן 2 מתאים מגיל 5-6 לדעתי אבל כאמור פונה גם לקהל יותר בוגר – היו המון בדיחות שרק ההורים מבינים). אהבתי במיוחד את השיר של כריסטוף עם הוויב של שנות ה-80. מיותר לציין שמאז שחזרנו מהסרט (שבוע!) שפס הקול מתנגן לנו בבית כמה פעמים ביום. לפעמים ברצף 😄. קדחת פרוזן הגיעה שוב, עכשיו אנחנו מחכים שהסרט יצא ב DVD.

יום שלישי עבר רגוע, התעוררתי יחסית מאוחר כי חופש והילדים נהנו מזמן בית. אחה״צ היה לגילי וגיא שיעור שחיה כרגיל שהיה כמעט פרטי כי רוב הילדים לא הגיעו. פחות ילדים = יותר תשומת לב לכל ילד, נהדר!

גם את יום רביעי בילינו בעיקר בבית, יצאנו קצת החוצה לשחק בכדורים ולרכב על אופניים וסקייטבורד, אבל חזרנו הביתה די מהר כי ממש ממש קר השבוע בחוץ.

גם את רוב יום חמישי בילינו בבית, בכוונה לא עשיתי תכניות לצאת לאנשהו כי קר ולא התחשק לי לקפוא בחוץ וגם כי ממילא ביליתי כמה שעות בבישולים והכנות לקראת הערב. הילדים משחקים ממש יפה יחד רוב הזמן, בעיקר כשאנחנו לא מרשים זמן מסך. בערב התארחנו אצל יערה ואיתן יחד עם אחים של איתן ומשפחת נאור לחגוג את חג ההודיה. יש לנו כל כך הרבה דברים להודות עליהם – המשפחה שטל ואני יצרנו יחד, המשפחות בישראל וכמובן החברים הרחוקים והקרובים. שרק נהיה בריאים! היה ערב מהנה עם חברה כיפית והמון אוכל טעים. כיף לנו שיש לנו שכנים חמודים ❤.

חלק מהאוכל הטעים שאכלנו בהנאה רבה – הטרקי של איתן מככב בכל שנה.

סביב חג ההודיה ישנו חג נוסף – הלא הוא יום שישי השחור – חג הקניות האמריקאי. כמובן שניצלנו את מבצעי החג כדי לרכוש גדג׳טים חדשים לבית וגם קינדל לגילי – מתנה מוקדמת לחג החנוכה. גיא עדיין לא קיבל שום דבר, אבל כבר יש לי רעיון למתנת חנוכה עבורו.

אז ביום שישי החלטנו לדגום את הקניון יחד עם כל העיר – נסענו לקניון במרכז בלוויו שכבר מקושט היטב לקריסמס עם שלל אורות, איילים ומזחלת תלויים מהתקרה. עמדות עם סנטה קלאוס אנושי מחכות למשפחות שבאות להצטלם לתמונת החג המסורתית והמון אנשים שמתרוצצים עם שקיות קניות בכל כיוון. הפקקים לקניון היו קשים ואיכשהו הצלחנו למצוא חניה ממש מהר למרות העומס הרב. הדבר היחיד שקנינו היה זוג מגפונים לגילי כי היא נורא רצתה נעליים חגיגיות. היה אחלה מבצע במייסיס ;-).

בלאגן קטן בחנות ענקית

לא ברור לי למה כולם הולכים לקניות בחוץ בכלל, כשאפשר לקנות הכל ברשת באותו המחיר ולרוב עם משלוח והחזרות חינם. לא אוהבת לעשות קניות בחנויות, פחות אוהבת את ההמון 🙂 אבל היינו חייבים לחוות פעם אחת.

מהקניון נסענו ליום ההולדת ה-40 של מני. היה ערב משעשע עם המון אנשים נחמדים, מעט מאוד פרצופים מוכרים ומינגלינג כיפי עם רוב האורחים שלא פגשתי קודם מעולם. נהנינו מאוד 🙂 גילי רצתה להשאר לישון אצל ג׳ולייטה, והתחברה בקלות לחברה נוספת של ג׳ולייטה – שתיהן בגיל של גילי. כיף לראות את גילי מייצרת חברויות חדשות ❤. מריסה המתוקה הרימה אירוע יום הולדת נהדר ושמח.

כשאתה בן 40…
Photo Booth קורע!

בשבת בבוקר התעוררנו יחסית מאוחר לשם שינוי, כי לא היה שיעור החלקה אמנותית לגילי. כיף לקחת הפסקה מדיי פעם מהנסיעות לשורליין. עידן קפץ לבקר אותנו בבוקר והיה כיף להתעדכן, לא נפגשנו המון המון זמן. מאוחר יותר קפצנו לאיקאה, כדי לעשות קצת הליכות במקום חמים במקום בחוץ וגם כי יש אחלה ארוחת צהריים וכי היינו צריכים לקנות כמה דברים לבית. החנות לא היתה מלאה מדיי באנשים כבד״כ והתור לקופה היה יחסית קצר, מסתבר שללכת לאיקאה יום אחרי בלק פריידיי זה אחלה כי כולם עייפים מהקניות יום קודם. גם באיקאה היו מבצעים 🙂

את רוב יום ראשון (היום) בילינו בבית. אחרי שהתעוררנו לאט טל ואני יצאנו למבצע סידור וניקיון בבית, מיד אחרי שגילי עזרה לי לתלות נורות צבעוניות בסלון לאוירה חגיגית. עכשיו הבית נראה קצת פחות מבולגן ונפטרנו סוף סוף מחפצים שאין לנו בהם יותר צורך. בקרוב חנוכה מגיע ואני כבר מחכה לאירועי החג :-).

אחה״צ נסענו למשחקיה קרובה כדי שהילדים יפרקו קצת אנרגיה בזמן שטל ואני קוראים ספר, כשהם התחילו להתלונן שהם רעבים חזרנו חזרה הביתה לארוחת ערב מפנקת וטעימה.

איזה כיף שחורף, יש לי תירוץ נפלא להשאר בבית, לנוח ולבלות עם המשפחה ❤.

מחר חוזרים לבית הספר ולשגרה, היה שבוע מוצלח וממלא. שיהיה לנו חורף חם ומלא באור .

2 תגובות הוסף תגובה

1. Vered ben dror הגיב:

לירון יקרה
    בד"כ אני קוראת "שקטה " רק רציתי לומר לך שאני נהנית לקרוא את החוויות שלכם
    כמשפחה
    נשמע שאתם משפחה נהדרת ומוגבשת . איזה כיף !
    מאחלת לכם עוד מלא חוויות מלאות בכיף וברגעים של ביחד משפחתי
    ד"ש חם מישראל
    אגב, פגשנו לפני כשבועיים את שרון ואשתו ההריונית (אותה פגשתי פעם 1 ) בברית
    של הבן של שחק
    היה כיף ונהדר לפגוש אותו – כמו תמיד – מותק של בחור !
    בשמחות
    ורד 💗

‫בתאריך יום ב׳, 2 בדצמ׳ 2019 ב-7:40 מאת נדודי שינה בסיאטל :‬

> Liron posted: "ביום שבת לפני שבוע הזמנו בייביסיטר בתשלום בפעם הראשונה אי
    > פעם. הפעם האחרונה שיצאנו לדייט זוגי ללא הילדים, היתה במרץ לכבוד ימי ההולדת
    > שלנו, אז פינקנו את עצמנו בבייביסיטר שהכינותי מראש ויצאנו נרגשים לבלות.
    > הילדים שמחו לפגוש את אוולין החמודה שבאה לשמור עליהם"

אהבתי

1. Liron הגיב:

מזל טוב לשחק! ⁦❤️⁩ ד"ש ונשיקות לכל המשפחה 😘🤗

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )