החודש הראשון לחופש מאחורינו!

ב

את סוף השבוע השני של חודש יולי פתחנו בפיקניק קיץ מטעם העבודה של טל, בגן החיות המקומי. ממש כמו בשנה שעברה 🙂 היה יום נפלא מבחינת מזג האוויר וגם מכל הבחינות האחרות.

כמיטב המסורת

הילדים כמובן נהנו מאוד לטייל בפארק ולגלות חיות חדשות (לא ייאמן שאנחנו עדיין מגלים חיות חדשות בכל ביקור בגן החיות) ולהקת ה Recces Monky שימחו אותנו במיוחד 🙂

Recces monkys
כל הילדים קופצים רוקדים

את בוקרו של יום שבת בילינו בהיכל הקרח, כמדי שבוע. אני עדיין לא חזרתי לשיעורים אבל גילי ממשיכה עם שלה במרץ 🙂 העובדה שּאבּי ואדם מחליקים איתה גם רק מוסיפה שמחה והתלהבות לכולנו 🙂 אחרי הקרח דיאנה הציעה שנסע לפארק המגניב בדאון טאון בלוויו כי חם וצריך לתת לילדים להמשיך להוציא אנרגיה איכשהו. אז אחרי שאכלנו ארוחת צהריים (לראשונה בצ׳יק פיל אה, שהיתה חביבה בסה״כ) הגענו לפארק מצויידים בכלום ובכל זאת נתנו לילדים להשתולל במים (לא היו לנו בגדי ים לילדים או מגבות אבל לפחות היו בגדים להחלפה באוטו). סגרנו את היום די מאוחר ויאללה מקלחת ולמיטה.

את יום ראשון בילינו בלייק סממיש, אנחנו מאוד אוהבים את הפארק ואת החוף. הילדים בילו שעות במים בזמן שאני ביליתי שעות בשמש תוך כדי ניסיון לא להרדם בזמן שאני משגיחה שהם לא טובעים באגם. סה״כ היה יום מוצלח 😀

יום יפה להשתזף בשמש

השבוע האחרון של הילדים בסאמר סקול נוצל היטב למנוחה שלי. הייתי עסוקה בלקרוא הרבה ספרים וללמוד מעט HTML ו- CSS. ברגע שהם חוזרים למסגרות אני חוזרת ללמוד בכל הכח. אולי עוד יצא מזה משהו בעתיד 🙂 מדיי פעם קפצנו לגינה עם אופניים או בלי ונהנו משבוע רגוע בסה״כ.

יום שבת הגיע שוב ואיתו הנסיעה לקרח בנוהל. אחרי הקרח נסענו לאכול ארוחת צהריים במתחם האוכל של הסופר האסייתי Hmart בלינווד. היה טעים בצורה מפתיעה 🙂 וממש זול יחסית למסעדות סושי. לא הספקנו לקפוץ לביקור בסופר עצמו, כי אזעקת אש (שהתריעה בכלל על נזילת מים) סילקה את כל הלקוחות מהמתחם. עכשיו נצטרך לקפוץ לשם שוב.

אחרי האוכל נסענו חזרה לשורליין בחיפוש אחר פארקים מגניבים. מצאנו פארק אחד חביב אבל לא מספיק מלהיב. בילינו שם שעה קלה ונסענו לבקר את דרור והילדים החמודים שלו לפני שחזרנו הביתה.

לא מלהיב מספיק אבל קרוב לים

את בוקר יום ראשון בילינו בבית ואחה״צ נסענו לפגוש את אמנון שלקח אותנו לראות בתים למכירה בשורליין. אנחנו מנסים את מזלנו בעיר הצפונית אבל בינתיים לא בהצלחה מרובה. אמנם מחירי הבתים לא גבוהים כמו באזורים אחרים שבדקנו ובתי הספר לא רעים בכלל, אבל קשה לנו נורא המחשבה של לעבור לגור בפרבר, למרות הקרבה לעיר. זה בעיקר נובע מהעובדה שלא מצאנו את בית חלומותינו עדיין. מעניין אם אי פעם נמצא. אולי יום אחד נמצא בית שיצליח להוציא אותנו מהשכונה המדהימה שלנו או שיום אחד נצליח לקנות בית איפה שאנחנו הכי רוצים. בינתיים נהנים מהנוף ומיתרונות הדירה השכורה 🙂

את השבוע הראשון של החופש הגדול (אחרי הסאמר סקול כמובן) ביליתי עם הילדים בפארק האהוב עליהם בדאון טאון בלוויו. הפעם התארגנו מראש על ארוחת צהריים קלה, בגדי ים ומגבות לילדים. אני מצאתי ספסל נדנה בצל והילדים שיחקו בפארק. כעבור שעתיים טל הצטרף אלינו גם וכעבור שעה נוספת (כשנגמר לנו הזמן בחניון, 3 שעות עברו מהר) קיפלנו את עצמנו ונסענו לאכול ארוחת ערב ברדמונד. התחשק לנו המבורגר (חוץ מגילי שנדנדה שהיא רוצה סושי, אבל אף אחד לא רצה סושי חוץ ממנה אז לא היתה לה ברירה אלא לזרום עם הרוב) וכך מצאנו את עצמנו במסעדת המבורגרים שהומלצה לטל ע״י חבר, בולסים המבורגר ממש טעים להנאתנו. אין ברירה, חייבים לחזור לשם שוב!

טעים!
כשהפרה שיכורה האוכל ממש טעים והמילשייק מעולה!

היום הראשון לחופש האמיתי היה מוצלח בהחלט!

ביום רביעי (היום האחרון של חודש יולי) לפני שבוע יצאנו לטיול קטן בעיר מאוד מאוד צפונית בוושינגטון – באלינגהם היתה טובה אלינו וקיבלה אותנו עם מזג אויר יפה ורחוב מסחרי קטן וחמוד לטייל בו. התחנה הראשונה היתה חנות ספרים נחמדה שנתנה לנו רעיונות חדשים לספרים לקחת מהספריה.

משם המשכנו לחנות דונאט קטנה וחביבה שסגרה לנו את הפינה של ארוחת בוקר מאוחרת כי אנחנו עדיין לא מספיק רעבים לארוחת צהריים.

מעניין מי אוכל את מפלצות הדונאט שלמעלה, לי מפלצת אחת יכולה להספיק לשבוע.
אני לא מעריצה גדולה של דונאטס, אז נהניתי מסינרול פשוט.
אוטובוס מסעדה

אחרי הארוחה הקלה אך עתירת הסוכר, המשכנו לטייל עוד קצת ברחוב המסחרי הקטן וכשמיצינו נסענו לחפש פארק כדי לתת לילדים להוציא קצת אנרגיה, הנסיעה לבלינגהם ארכה כשעתיים וכולנו היינו זקוקים לחילוץ עצמות.

piratim
מתקן ספינת פיראטים בדיוק כמו בנמל ת״א – לרגע הרגשנו בבית

אחרי שעה קלה של משחק הגיע הזמן לנסוע ליעד שבגללו הגענו לבלינגהם מלכתחילה – כרטיס הנקסוס הנחשק למעבר גבול קצר וקל. אז הגענו למקום וחיכינו לתורנו. כל התהליך ארך שעה בסה״כ ובסיומו קיבלנו אישור לנקסוס לכולנו. יש! הדרך חזרה הביתה היתה רצופה בכמה עצירות – אוליב גארדן לארוחת צהריים, קאבלס כי לא היינו שם המון זמן – יצאנו משם עם משקפת חדשה וזוג מכשירי קשר נוספים כדי שהילדים יוכלו לשחק עם חברים כשיוצאים להייק או סתם לפארק.

סיימנו את הטיול בקניות בוולמארט והביתה מאוד מאוד עייפים.

מלבד היום בבלינגהם, בילינו את רוב השבוע בפליידייטס של הילדים ברחבי העיר ובבית.

בערב שישי גילי בילתה במסיבת פיג׳מות + לינה אצל ּאבּי בתוספת של קלייר ואדם בא אלינו למסיבת פיג׳מות + לינה עם גיא. כל הילדים נהנו מאוד מחילופי הבתים 🙂

בבוקר ערכנו חילופי שבויים בהיכל הקרח ובילינו שבת נוספת יחד. אחרי הקרח קפצנו לקנות את כל הפירות והירקות בקוסקו ובראשון בערב נפגשנו עם משפחת דה רושה לעל האש על הגג שלהם, היה מעולה כתמיד 3>

לפני יומיים חגגנו לאדם יום הולדת בגינה האהובה עלינו בשכונה, וגיא גילה שאפשר לחפור באדמה ולמצוא תולעים, אז את היומיים האחרונים בילינו בפארק בחיפוש אחר תולעים. כלומר – הילדים חיפשו תולעים בזמן שאני ישבתי על הספסל וקראתי ספר. החופש הזה מאוד מוצלח עד כה 🙂 מאוחר יותר טל הצטרף אלינו לגינה ובערב הוא נסע לסופ״ש ארוך (מאוד) בווגאס. אני כבר מחכה שיחזור 🙂

השבוע קיבלנו מתנה קטנה מהנהלת הבניין כי מחליפים לנו את המעלית (לא זוכרת מתי בדיוק התחילו – בערך חודש לדעתי) וממש ממש קשה לעלות 5 קומות ללא מעלית! בעיקר אחרי שחוזרים מקוסקו. מקווה שיסיימו להחליף את המעלית בקרוב.

יום נוסף של הרפתקאות תולעים, שיעורי שחיה ושוק איכרים לפנינו! שיהיה המשך חופש מוצלח 3>

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )