Everything is awesome

ב

שבועיים של שלג כבד לסירוגין + שבוע חופשת חורף מבית הספר הסתיימו בשלום. אתמול הילדים חזרו לבית הספר וכולנו חזרנו לשגרה מבורכת.

כבר חשבתי שזה לא יקרה השנה, אבל אז הלבן הקר הזה הגיע גם אלינו. מעולם לא חוויתי שלג כל כך כבד והמון ממנו, בטח שלא בפרק זמן כל כך קצר. זה היה לבן מאוד, יפה מאוד ואחרי כמה ימים חלק מאוד ומלוכלך מאוד מאוד. אחרי שבועיים זה בהחלט נמאס מאוד. אין ספק ששלג זו חוויה שאני שמחה לחוות בכל שנה, למרות החסרונות הברורים. השנה הילדים הפסידו 5 ימי בית ספר (שיושלמו בסוף השנה) והיו כמה ימים שבית הספר התחיל שעתיים לפני הזמן ויום אחד שהוא נגמר שעתיים לפני הזמן, כי שלג.

טל הפסיד את השבוע הראשון של השלג בסיאטל כי הוא היה בנסיעת עבודה בניו-אורלינס (יעד אליו ארצה להגיע מתישהו). ולא תמיד היה קל עם הילדים (בעיקר כשצריך לקנות מצרכים בסופר והכביש מלא שלג חלקלק) אז פיתחתי סטארט אפ שזכה להרבה תגובות נהלבות מזרים בדרך.

שלג + שקיות כבדות מהסופר – טוב שיש מזחלות 🙂

אז מה עשינו כל השבוע הראשון? הפכנו את הבית בעיקר, פגשנו חברים בפנים ויצאנו לשחק בשלג לבד ועם חברים בחוץ. בסוף השבוע הראשון טל חזר הביתה, בערב בו ירד הכי הרבה שלג בפרק זמן נורא קצר ואני דאגתי נורא שלא יצליח להגיע הביתה בשלום. בזכות אנשים טובים שפגש בדרך, הוא הגיע הביתה מהר ובחתיכה אחת 🙂 את השבוע שאחרי שוב בילינו בבית כי שלג (טל נשאר יום אחד בבית בגלל השלג ובשאר הימים נסע למשרד והיה כמעט לבד). הילדים ואני המשכנו לטפס על הקירות ולגלוש בפארק במזחלות.

רוב הכבישים בשכונה היו סגורים למכוניות, אז היתה השתלטות של גמדים עם מזחלות בכל מקום

אחרי כמה ימים של שקט מופתי – הכבישים סגורים בשל השלג הכבד ואין מכוניות למעט כמה משוגעים שהחליטו בכל זאת לנסות את מזלם, חלקם החליקו במורד הגבעה ונתקעו בעץ, חלקם סתם נתקעו ולא יכלו להזיז את האוטו יומיים וכו׳, ירד לי האסימון שימי שלג בסיאטל הם כמו כיפור בישראל. יש המון אנשים שמטיילים ברחוב, רואים המון מזחלות בפארק, קולות ילדים צוהלים וכמה משוגעים עם סנואובורדים ומגלשי סקי שגולשים דאון היל במדרונות מטורפים. חגיגת חורף במיטבה, זו היתה בהחלט חוויה 🙂 חבל שאין לי מגלשיים להצטרף לכל המשוגעים. רוב החנויות היו פתוחות כרגיל גם בימי השלג והסופרמרקטים פעלו כרגיל. הדוורית שלנו לא הפסיקה לעבוד גם בשלג ואפילו החבילות מאמאזון הגיעו כמעט בזמן. מדהים. 🙂

כמה יפה הלבן

יום אחד כשהילדים היו בבית הספר, הזדמן לי לקפוץ לדאון טאון סיאטל להתאוורר קצת. זה היה לגמרי נחוץ.

פסל קרח

השבוע האחרון לחופש (בעצם שבוע חופשת החורף הרשמי של בתי הספר) עבר די סבבה. רוב השלג נעלם ואפשר היה להתנייד כרגיל שוב. איזה כיף. טל לקח חופש מהעבודה כל השבוע כדי לבלות איתנו, אז התחלנו את השבוע בבילוי משפחתי בקולנוע. זו היתה הפעם הראשונה שצפינו כולנו יחד בסרט באורך מלא בקולנוע. וגם הפעם הראשונה של טל ושלי יחד בקולנוע מאז שעברנו לסיאטל. LEGO Movie second part היה מעולה, כולנו נהנינו מאוד 🙂

ביום שלישי דיאנה ואני לקחנו את הבנות ליום כיף לכבוד יום ההולדת של אבי, הלכנו לצבוע פסלי קרמיקה במקום קטן וחביב ביוניברסיטי ווילג׳. המקום חמוד ומקסים ומתחשק לנו לחגוג שם יומולדת יחד, עם עוד חברות.

התוצר של גילי לפני שנכנס לתנור, כעבור שבוע אוספים את המוצר המוגמר
IMG_20190219_115109-EFFECTS
פינגווין!
אנחנו יפים אבל לא הכי טעימים בעולם. חבל.

ביום רביעי, אחרי שבילינו את כל הבוקר בבית ונמאס לנו להשאר בפנים, יצאנו לטיול רגלי בעיר. אחרי כחצי שעה של הליכה התחיל לרדת עלינו גשם קל שלא עצר אותו מלהגיע אל היעד הנחשק – שייק שאק. לטל ולי היה טעים מאוד, הילדים לא אכלו יותר מדיי שוב כי הם פחות אהבו את הנגאטס אבל כן נהנו מהצ׳יפס והגלידה. בסוף הארוחה לא יכולתי לזוז. הגזמנו עם הכמויות לגמרי הפעם, הכמויות שהזמנו בפעם הראשונה לגמרי מספיקות. בזמן שישבנו לאכול (הצלחנו לתפוס שולחן בפנים למרות התור הארוך) מישהו התמוטט בשירותים והוזעקו כוחות הצלה לעזרתו. הוא כנראה עובד באחד מאתרי הבניה באזור ולא ברור מה קרה לו. אחרי האוכל הלכנו עוד קצת ברגל והגענו לסיאטל סנטר, גילי ביקשה לשחק במגרש המשחקים ולא הפריע לה שהוא רטוב מהגשם שירד מוקדם יותר, אז נשארנו קצת לשחק ונשברנו די מהר כי היה ממש קר. חזרנו הביתה עייפים ומרוצים. בערב הפסדתי את השיעור (האחרון לסשן) בקרח וגם את הטסט, כי לא הרגשתי טוב. זה הטסט השני שאני מפסידה ברצף, לא שזה משנה הרבה…

את יום שבת בילינו בעיקר בחוץ, היה מעולה 🙂 היום התחיל בקרח, בשיעור של גילי. היא נורא התבאסה שלא עברה את הטסט שלה. ככל שעולים בשלבים יותר קשה לעבור את הסשן, צריך להתאמן המון כדי להצליח. אחרי השיעור לא החלקתי עם גילי כי לא הייתי במיטבי וכשנמאס לכולם להחליק, הלכנו לאכול סושי בפרד מאייר, אני אוהבת את שגרת השבתות החדשה שלנו 🙂 מאוחר יותר לילדים היה פליידייט כיפי ובסופו נסענו לקניון בלוויו להסתובב קצת ולפגוש חברים.

בראשון בערב חגגנו את סיום החופש בארוחת ערב אצל חברים, איזה כיף שנגמר השבוע!

ותודה לטריידוש שהביאוני עד הלום
IMG_20190224_160551-EFFECTS
האביב מתקרב, בקרוב נוכל לצאת החוצה יותר

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )