חורף יבש

ב

לשגרה חזרנו לאט, הג׳ט לג בחזור היה ממש לא פשוט אבל אחרי כשבועיים בסיאטל כבר היה ממש סבבה. מזג האויר מאיר לנו פנים, כמעט ולא יורד גשם והטמפרטורות החלו לצנוח מעט רק השבוע. עדיין מקווה קצת שירד שלג, אבל די ברור שזה לא יקרה השנה.

למרות שקר בחוץ (אבל לא מדיי) וכיוון שאין יותר מדיי גשם, אנחנו ממש משתדלים לבלות את סופי השבוע בחוץ.

אז בשבת לפני כשלושה שבועות החלטנו לבקר ב- Volunteer Park אשר בשכונת קפיטול היל. טל כבר ביקר בו פעם עם הילדים בלעדיי. הפארק ענקי וחביב. אחרי סיור קצר בחממת הפרחים האקזוטית שהיתה פתוחה בחינם לקהל הרחב (מצאנו שם די הרבה פרחים שגדלים פרא בישראל) לקחנו את הילדים לגן המשחקים שליד כי זה מה שעניין אותם באמת. אחרי שפרקו קצת אנרגיה טיילנו מעט בפארק, צפינו בנוף המהמם לעיר בשעת השקיעה והלכנו לטפס קצת במדרגות – במגדל המים ההיסטורי. גם משם היתה תצפית מהממת לעיר ולרייניר. אחרי שהערב ירד ונעשה ממש קר, קפצנו לאכול ארוחת ערב קלילה באביב חומוס שנמצא לא רחוק. הסביח שהזמנתי היה לא רע בכלל (אבל עדיין רחוק מלהיות סביח פרישמן) והחומוס שטל הזמין היה טעים מאוד, אפילו המנה גדלה קצת וזה שימח אותנו מאוד 🙂 הילדים בעיקר נשנשו פיתות, צ׳יפס וחמוצים וכל ניסיון להציע להם אוכל אמיתי מהתפריט נתקל בסירוב.

פארק המתנדב – תצפית על העיר בשקיעה

אחרי החומוס נסענו ל – Play date Sea כי הבטחנו לילדים שניקח אותם לג׳ימבורי כמו בישראל. מסתבר שצריך להזמין מקום מראש ולא ידענו. אבל לשמחתינו, המקום לא היה מלא מדיי בשעה 18:00 ונתנו לנו להכנס. בהתחלה הילדים מאוד התלהבו ממשחק הלייזר טאג אבל כשיצאנו משם (אחרי 20:30) הם אמרו שהם רוצים לבוא שוב בקרוב, אבל הפעם רק לג׳ימבורי ולא בזמן שמשחקים לייזר טאג. רשמנו לנו. חזרנו הביתה מרוצים ועייפים מאוד אחרי יום ארוך מלא פעילות.

ביום ראשון למחרת נסענו לפארק נוסף שלא היינו בו עדיין, כזה שרואים ממנו נוף יפה לעיר. ציפיתי לטיפה יותר מהפארק (שאת שמו איני יודעת) אבל התצפית היתה לא רעה 🙂 אז צילמנו קצת והמשכנו הלאה.

איזו עיר יפה! שמיים כחולים בינואר, אין יותר טוב מזה 🙂

בדרך לפארק עם הנוף לעיר, חלפנו עם האוטו על פני פארק חדש שרק סיימו לבנות ונראה מבטיח במבט חטוף. הילדים נורא רצו לחזור אליו אחרי התצפית אז חזרנו.

Yesler Terrace Park

הפארק המגניב צמוד למרכז קהילתי – Yesler והוא מציע מגוון פעילויות לכל הגילאים. בנוסף למתקני השעשועים ישנם גם מגרש כדורסל ומגרש כדורגל. הגבעה ממנה ילדים אוהבים לגלוש משל היתה מכוסה שלג כנראה לא אמורה לשמש ככזו, אבל כשהגענו מצאנו חבורה של ילדים גולשים על קרטונים במורדה.

(בביקור השני שלנו בפארק הגדלנו לעשות והבאנו מזחלת מהבית).

השכונה שליד הפארק חדשה לחלוטין ועושה נעים בלב, בטח בעוד 10 שנים (אולי לפני) רוב בנייני המגורים בעיר ייראו ככה. גם הרכבת הקלה שעברה ליד הוסיפה לתחושת החו״ל שאפפה אותנו.

פארק השפרצות, כדאי לבקר גם בקיץ

אחרי מעל שעתיים שהילדים שיחקו והשתוללו, השמש החלה להיעלם ונעשה קר, אז החלטנו לבקר בחנות אסייאתית שמעולם לא ביקרתי בה קודם (טל הספיק לבקר בה פעמיים, כששלחתי אותו לקנות אוכל כשרק הגענו לסיאטל). אז הגענו לוואג׳ימאיה והתפעלנו משפע הפירות והירקות הלא מוכרים ומשאר המאכלים בסופר המעניין. כמובן שרכשנו כמה דברים שאנחנו כן מכירים ואוהבים. במקום ישנן כמה מסעדות מעניינות והמבחר די גדול, היה לנו קשה לבחור אבל בסוף הצלחנו. הילדים ביקשו סושי וקיבלו (גיא ממש אוהב סושי לאחרונה וזה מאוד משמח אותי :-), טל בחר במנת אורז עם ברווז צלוי (שהיה טעים מאוד לולא התיבול המוזר שהרס את המנה) ואני הזמנתי מרק אודון שבתחילה היה כולו שלי ואז לגיא נמאס מהסושי אז הוא עזר לי לסיים את המרק הענק והממש ממש טעים 🙂 לקינוח אכלנו פחזנית מצופה שוקולד (אקלר) עם קרם וניל בניחוח קוקוס שהיתה סבירה מינוס.

לפני כשבוע חזרנו לפארק Yesler שוב עם משפחת נאור, היה כיף כרגיל והילדים היו שמחים ומאושרים 🙂 אחרי הפארק נסענו להכין סושי אצל הדס שלימדה אותי כמה זה קל ובזכותה רכשתי חומרים כדי להכין סושי לבד בבית (הזמנתי מאמזון כי לא מצאתי את מה שרציתי בסופר הקרוב לביתי ופחות התחשק לי לנסוע לסופר האסייתי). חלק מהמצרכים כבר הגיעו, החלק השני אמור להגיע עד סוף השבוע. מחכה כבר לנסות לבד בבית 🙂

ביום שני לפני כשבוע צוין יום מרתין לות׳ר קינג – טל והילדים קיבלו יום חופש במתנה אז ניצלנו אותו לטיול לשלג. לא נגענו בשלג מאז החורף שעבר ושמחנו מאוד לחזור 🙂 נסענו למקום האהוב עלינו באוטו מלא בציוד שלג ומזחלות והגענו לפארק Hyak שמחים ונרגשים. אפילו הגבעה הגדולה היתה פתוחה סוף סוף. אחרי שעתיים של משחק בשלג הגיע הזמן לחזור הביתה.

לשיעורי ההחלקה על הקרח של גילי הצטרפו לאחרונה אביגיל ואדם ואני ממש שמחה שיש לגילי עם מי להחליק אחרי השיעור (בעיקר כי קיגן לא נרשם לחוג הסמסטר הזה וגילי לא אוהבת להחליק לבד). כך גם אני יכולה להמשיך להחליק בשבת כי גילי לא רוצה ללכת מייד אחרי השיעור… בשבת האחרונה היה מופע חמוד על הקרח, בעיקר של קבוצות הסינכרו (מבוגרים וצעירים) וגם מופעי יחיד או זוג מקסימים ומרגשים. נהניתי מאוד לצפות וגם גילי היתה מרוצה 🙂

גם השיעורים שלי על הקרח מתקדמים יפה, נראה לי שאעבור לשלב הבא בסיום הסשן הנוכחי.

אחה״צ בשבת יצאנו לטיול רגלי בעיר, מזג האויר היה יפה ונעים אז צעדנו וצעדנו עד שהגענו ל – Wastelake. שם מצאנו את ההמבורגריה שעשתה עליה מניו-יורק ורצינו לנסות במשך כמה זמן (מאז שהיינו בניו-יורק ולא יצא לנו). ואז הגענו. וחיכינו וחיכינו וחיכינו בתור, עד שההזמנה שלנו היתה מוכנה. והיה טעים מאוד 🙂 ואני כבר מחכה לחזור שוב 🙂 הילדים לא היו מרוצים מהנקניקיות שהזמינו, אני מקווה שבפעם הבאה הם לא יחזרו על הטעות ויזמינו המבורגר. אפילו הצ׳יפס היה מעולה 🙂

בדרך להמבורגר עוצרים להתבונן בגרפיטי מגניב
הגענו!

נום נום נום

כיוון שהילדים לא נהנו מהנקניקיה שלהם וסרבו לאכול אותה, חצינו את הכביש לפרינסי וקנינו להם פיצה. התחשק לי לקנות את כל סוגי הלחמים וטירמיסו לקינוח, אבל התאפקתי. במקום, נשנשתי קצת מהפיצה של הילדים שגם ממנה הם לא אכלו יותר מדיי. לי היה טעים.

אחרי האוכל ברדת החשיכה, נעשה לנו נורא קר פתאום ורק רצינו להגיע כבר הביתה. דאון טאון סיאטל בלילה, בפרט ברחוב 3 הוא לא מקום חביב בכלל. שמחנו מאוד לעלות על האוטובוס ולחזור כבר הביתה 🙂

הבוקר כשחזרתי הביתה אחרי שלקחתי את הילדים לבית הספר, מצאתי את זה על השולחן:

ילד בן 6 שיודע הכי טוב בעולם איך לרגש את אמא שלו ❤

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )