לטיול יצאנו

ב

אנחנו מאוד אוהבים לטייל, אבל הסופ״שים האחרונים היו עמוסים בתכניות אחרות וכל מיני וירוסים שפשוט לא מצאנו את הזמן. עד שביום ראשון האחרון פינינו קצת זמן ויצאנו לטיול (אפילו ויתרנו על יום הולדת של חבר מהגן של גיא עבור המאורע המרגש – ואנחנו לא נוהגים לוותר על ימי הולדת).

נסיעה של כשעה וחצי צפונה הובילה אותנו לפארק חביב עם מסלול קצר שמוביל למערות קרח.

בדרך עצרנו להתערעננות בעיירה שוקקת חיים (Not) בשם Granit Falls שם פגשנו את משפחת נאור. משלא מצאנו מקום חביב להתרענן בו (אפילו סטארבקס לא היה שם) המשכנו הלאה לכיוון ההר הגבוה עם הקרח בתחתית.

פטריות
עוד פטריות

מערות קרח

למערות לא התקרבנו יותר מדיי. לא מומלץ להכנס פנימה כי מסוכן ואנשים מצאו את מותם במפולות קרח בעבר. כיוון שיש לנו ילד שובב מאוד שלא יהסס לרוץ פנימה, נשארנו להתבונן מרחוק. המון אנשים הסתובבו קרוב למערות.

אז כאמור, המסלול היה קצר וקליל ולא מעגלי. אז חזרנו באותה הדרך בה הגענו.

אחרי המסלול ישבנו לעשות פיקניק בשמש שיצאה בדיוק בזמן לחמם.

כל כך התרגשתי לצאת לטייל, שהכינותי מראש ג׳חנון לטיול – חצי סיר חוסל בבית לפני שיצאנו

כיוון שרוב היום עוד היה לפנינו, חשבנו מה עוד אפשר לעשות. בדקנו אפשרות לטייל ב Lake Twenty-two שנמצא באזור אבל החלטנו לוותר כי אי אפשר רק להגיע לאגם, חייבים לצעוד די הרבה בדרכים קצת מסוכנות עם ילדים בשביל לראות קצת מים. אז במקום נסענו לפארק שעשועים חדש וחביב כדי שהילדים ימשיכו להוציא אנרגיה בזמן שההורים נחים בשמש. Lundeen Park למרגלות Lake Stevens היה כל מה שהיינו צריכים באותו הזמן. אחרי הפארק נסענו הביתה ישר לארוחת ערב – מקלחת ולישון. היה סופ״ש נהדר 🙂

המשך השבוע עבר סבבה. אחרי שפיניתי קצת מקום בספריה (מסרתי משחקים שהילדים לא נגעו בהם המון זמן ובכלל לא שמו לב שנעלמו) גילי וגיא פתאום שמו לב שיש להם משחקי קופסא שלא שיחקו בהם המון זמן.

גילי ביקשה לשחק במונופול בזמן שגיא היה עסוק במשהו אחר
ואז גיא ביקש לשחק מונופול ג׳וניור בזמן שגילי היתה עסוקה במשהו אחר

היה לנו המון מונופול ליום אחד. וגם קצת זרוק ת׳זבל ומלך הפלאפל לאיזון.

הלוואין מתקרב, ובכל שנה הבנין השכן מוציא לפחות דלעת אחת מגניבה החוצה 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )