דיבורי פשטידה

ב

בשבת לפני שבוע, ענן על מקל הגיעו להופיע מול ילדי סיאטל. היה מופע משובח ומצחיק וטל ואני נהנינו מכל רגע 🙂 גם לילדים היה כיף :-p גילי כבר בת 8 וגיא בן 6, בקרוב מופעים לילדים כבר לא יעניינו אותם יותר מדיי, אני תוהה אם כדאי לעשות עוד ילד כדי שנוכל להמשיך ללכת להופעות של ענן על מקל או לעניין את הילדים במוזיקה קצת יותר בוגרת במקום 🙂 אחרי המופע, עצרנו לקנות ביסלי ב-QFC במרסר איילנד, כי מכרו ביסלי בכניסה למופע במזומן בלבד ולא היה לנו מזומן והילדים התעקשו. היה מאוד נוסטלגי. ביסלי בצל אמריקאי זה פיכס, זה בכלל לא דומה לביסלי בצל ישראלי. אפילו שעל שניהם יש חותמת של אסם. באותו הערב כשהשכבתי את הילדים לישון, הם ביקשו שאקרא להם ספרים, אז עשינו מרתון ספרי רינת הופר וגיא פתאום התחיל לדבר בעברית, זה היה מאוד מרגש 🙂 אני צריכה לחשוף אותו קצת יותר לעברית כדי שלא ישכח לגמרי איך מדברים.

אל מקומות שטופי שמש…

שאר השבוע עבר סבבה יחסית, טל היה קצת חולה ונשאר בבית רוב השבוע לנוח. ביום שני נשארתי איתו בבית ובשלישי יצאתי לטיול בשכונה עם ג׳סטין ומאאן. התחלנו לצעוד מקרי פארק לכיוון מגנוליה ואז שינינו כיוון וירדנו במורד הגבעה עד לפייק פלייס מרקט. היה יום יפהפה בחוץ. המון זמן לא צעדנו יחדיו לדאון טאון וממש התגעגתי לטיולים שלנו. מקווה שנצעד שוב יחד בקרוב <3.

IMG_20181009_115027-EFFECTS
רק לפסלים מותר להתערטל באמריקה

אחרי הפעילות הגופנית ולפני שצריך לאסוף את הילדים מבית הספר, נכנסנו למסעדת בנטו (סושי) שמצאנו במקרה בדרך והתגלתה כמעולה ממש. הכל בתפריט נראה מזמין וטעים והבחירה היתה קשה, אז במקום לבחור מנה אחת מיוחדת, בחרתי צלחת בנטו מלאה כל טוב. היה ממש טעים! אני כבר מחכה לבקר שם שוב.

בנטו סלמון – יאם!
קיבלנו קינוח במתנה
המסעדה מבחוץ, כדי שאדע לאן לחזור…
מצחיק שיש כאן פסל של מטריה הפוכה, בסיאטל לא הולכים עם מטריות…

גיא סיים סוף סוף להרכיב את כל ערכות הלגו שקיבל במתנה ליום ההולדת 🙂 את רוב הערכות הוא הרכיב לגמרי לבד וביקש (וקיבל) עזרה מינימלית בחלקן.

חלק מהלגו שקיבל במתנה

ביום חמישי נערך יום פתוח בבית הספר של הילדים, גילי התרגשה נורא להכיר לי את המורה שלה ולהראות לי את הכיתה מבפנים ואיפה וליד מי היא יושבת. גיא שמח כשביקרנו בכיתה שלו גם 🙂 איכשהו יצא שנשארנו בבית הספר עד סוף הערב כי פגשנו מלא חברים 🙂

גילי – פורטרט עצמי
גיא – יצירה בסגנון מופשט

ביום שישי היה יום חופש מבית הספר, אז הזמנו את משפחת נאור להנעים את זמננו בבית. הילדים שיחקו ממש יפה רוב הזמן ונראה שהם התגעגעו מאוד כי לא נפגשנו המון זמן. מאז שהם עברו לבית ספר אחר בשכונה הילדים בקושי נפגשים ומתגעגעים יותר 🙂

ביום שבת אחרי שיעור ההחלקה על הקרח של גילי נסענו לחווה. קיבלנו המלצה ממנהלת הבנין על החווה הספציפית הזו כבר לפני כמה שבועות ורק עכשיו הזדמן לנו לנסוע. אז נפרדנו בכניסה מ-90 דולרים (לא מצאתי הנחה ברשת) ונכנסו לבדוק את ה-אטרקציה של הסתיו. ציפינו למשהו קטן וחמוד עם מעט פעילויות ובמקום קיבלנו מקום די גדול ושוקק חיים עם המון אנשים שבאו לבלות בחווה ביום שמש יפה. הילדים נהנו מאוד משלל פעילויות – גלישה במגלשה מתנפחת, קפיצה וריצה על קש ובתוך מבוך קש, רכיבה על מכוניות/אופני קרטינג במסלול מרוץ (החלק הזה היה קצת קשה לגיא והייתי צריכה לעזור לו). אחרי שהילדים מיצו את האטרקציות עם התורים הקצרים / ללא תור בכלל, הגיע הזמן להגיע למתחם עם מתקני לונה פארק שצריך לחכות ולחכות ולחכות בשבילם לא מעט בתור. התור הכי ארוך היה כמובן למתקן הכי שווה – רכבת הרים. אמנם פצפונת יחסית עם מסלול קטנצ׳יק אבל זה בהחלט היה המתקן הכי כייפי 🙂 לקראת הסוף, אחרי ארוחת נשנושים קלה שהבאנו מהבית וחלקית קנינו במקום (בכניסה היה שלט שאסור להכניס אוכל מבחוץ, אבל כמו ישראלים טובים התעלמנו ממנו) הילדים נורא רצו לעשות סיבוב ברכבת, אז שוב חיכינו וחיכינו בתור. היתה נסיעה חביבה סביב החווה וראינו בדרך חיות נוספות (סוסים, אמו ואלפקות שהיו רחוקות מספיק מהרכבת כדי לא לירוק עלינו). בזמן הנסיעה ברכבת גילינו אטרקציה נוספת שכולם נורא רצו לנסות, אז הלכנו לעמוד בתור ארוך נוסף – שבסופו קיבלנו מכונית שנראית כמו כרכרה ונוסעת לבד על מסלול חשמלי, הודענו לילדים שהפעם הם הנהגים והם כמובן שמחו נורא 🙂 קצת לפני שהלכנו הביתה בחרנו דלעת בינונית שבקרוב נחפור ונפסל ונקווה שיצא לנו יפה, לפחות כמו בשנה שעברה 🙂

5.5 שעות אח״כ, סוף סוף יצאנו מהחווה. היה כיף, כיף שהיה! אולי נפגש שוב בשנה הבאה… (כנראה בחווה אחרת, כי יש כל כך הרבה שצריך לדגום). מהחווה נסענו לאכול ארוחת ערב בדניז׳, פייר – לא התגעגעתי. גילי נורא רצתה ללכת לשם, אז זרמנו. אבל נראה לי שלשם לא נחזור שוב.

איזה כיף בחווה
בחווה זה כיף, זה כיף
רכבת קיטור

IMG_20181013_120701-EFFECTS

את יום ראשון בילינו בבית ברגוע. אלכס וכריס באו להנעים את זמננו אז הכנתי בראנץ׳ טעים, שיהיה מה לאכול 🙂 את שאר היום העברנו בבית, הילדים לא רצו לצאת עם טל לגינה ואני לא הרגשתי כל כך טוב אז ביליתי את רוב היום במיטה.

שיהיה שבוע רגוע נטול חיידקים ומחלות! אפצ׳י!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )