Staycation

ב

לפני כשבוע וחצי קיבלתי במתנה מסבתא של אית׳ן (חבר של גיא מהגן) מכונת תפירה דיגיטלית חדשה ומגניבה, ארוזה עדיין באריזה מקורית ונראה שלא השתמשו בה מעולם. המון זמן התלבטתי אם לרכוש כאן מכונת תפירה אחרי שהשארתי את שלי אצל אמא שלי בישראל והתבאסתי נורא שלא יכולתי להביא אותה איתי. והנה קיבלתי מתנה נפלאה, מחכה כבר לרגע שיזדמן לי להשתמש בה. עוד קצת והילדים חוזרים למסגרות. (רק עוד שלושה שבועות לסיום החופש הגדול).

רוב הימים עוברים ברגוע ובין אטרקציה אחת לאחרת יש המון מנוחה באמצע וגם ימים של סתם גינה וקצת בית עם חברים שקובעים איתם מראש או חברים חדשים שהילדים פוגשים בגינה. מלבד העשן המטריד שלא פסח מלהגיע משריפות היער בקנדה גם הקיץ הזה, סה״כ החופש הזה לא רע בכלל.

בשבוע שעבר גילי החליטה שהגיע הזמן לפתוח פאזל אחד שלא פתחנו מעולם. הוא שוכב אצלנו בספריה כבר כמה שנים ואפילו עשה את המסע מישראל לסיאטל יחד עם יתר החפצים שלנו שהגיעו אחרינו בטיסה ותמיד חשבתי שנפתח אותו מתישהו אבל היעד לא היה ידוע. כשגילי הציעה לפתוח אותו התלבטתי קצת ואז חשבתי, בעצם למה לא? יש לנו שולחן אוכל ממש גדול כרגע שנפתח לממש ממש גדול. אז פתחתי את השולחן לגודל הכי גדול שניתן ופתחנו את קופסת הפאזל (שקניתי לטל ליום ההולדת לפני אי אילו שנים, אני כבר לא זוכרת מתי בדיוק אבל לדעתי עדיין לא היינו נשואים אפילו). גילי הבטיחה שתעזור לי להרכיב, נפלתי בפח. כבר שבוע שיש לי פאזל מפוזר על רוב שולחן האוכל ואף אחד לא מתעניין בו.

5,000 חלקים, מה לעזאזל חשבתי לעצמי?!

אז הצלחתי להרכיב את כל המסגרת (מינוס 2 חלקים שלא הצלחתי למצוא עדיין והם כנראה נמצאים איפשהו בקופסא עם שאר החלקים). וזהו בערך. למעט כמה צירופי חלקים קטנים לא התקדמתי הרבה. אני לא בטוחה אם להתייאש עכשיו או לתת לזה חודש ואז למסור את הקופסא לאמיץ הראשון שיסכים לקבל את הפאזל המאתגר הזה.

בשבת לפני שבוע היה לנו יום יחסית רגוע. לקחתי את גילי לשיעור בקרח ולי היה שיעור השלמה לפניה, שני השיעורים עברו סבבה. גילי לא רצתה להשאר להחליק אחרי השיעור (באסה) אז חזרנו הביתה די מהר. סיבוב קצר בקוסקו עם טל וגיא, מנוחה קצרה בבית ואחה״צ הלכו לחגוג יום הולדת 8 לגיא מהשכונה. הדס חילקה לכולנו כרטיסים ונכנסו שמחים ונרגשים למוזיאון המדע בו לא ביקרנו כשנה. הילדים היו בהתרגשות שיא וכבר הספיקו לשכוח די הרבה מהמוזיאון, כך שהם נהנו ממש ולא היה להם משעמם לרגע 🙂 אח״כ חגגנו לגיא יום הולדת עם שלל נשנושים טעימים בחברה כיפית. כשהמוזיאון נסגר לקחנו את הילדים לשחק במגרש המשחקים ליד. ויאללה הביתה, מקלחת, ארוחת ערב ולישון.

ביום שלישי לקחתי את הילדים לסרט בקולנוע (בדולר לכרטיס ומלא דולרים לפופקורן וממתקים) עם שלושת הגימלים (גילי, גיא וגיא מהשכונה). הצטרפו אלינו גם רייאן ולאקלין יחד עם זואי המטפלת החמודה שלהם. אין ספק שהקיץ הזה מוצלח במיוחד בזכות זואי שמפגישה בין גיא לרייאן. נורא מבאס שבשנה הבאה גיא ורייאן לא ילמדו באותו בית ספר :-/ (וגם זואי לא תהיה המטפלת שלהם יותר, באסוש). כל הילדים נהנו מאוד מ Captain underpants וגם אני מאוד נהניתי האמת, זו הפעם הראשונה שצפיתי בסרט הזה (גילי וגיא הפסיקו לצפות בו כבר כמה פעמים בבית). היה מאוד מצחיק 🙂 זואי ואני ישבנו בשורה שמאחורי הילדים וזה היה מוצלח מאוד וקל לתת להם את כל מה שהם רוצים במהלך הסרט.

את יום רביעי בילינו בעיקר בבית וקצת בגינה ובערב הלכתי להתקרר בקרח מהחום שבחוץ. הייתי קצת הפוכה בשיעור כי לא הרגשתי כל כך טוב ובכל זאת עברתי לשלב הבא (בזמן שכל הקבוצה נשארה ב Freeskate 1 – כלומר, הצלחתי להדביק את הפער וכרגע אני בעצם באותה רמה של שאר הקבוצה. מעניין אם כולנו נעבור יחד לשלב הבא בסוף הסשן).

ביום חמישי בילינו את הבוקר בבית ואחה״צ יצאנו החוצה לשוק האיכרים, שם פגשנו את אלכס וכריס. תמיד כיף לפגוש את אלכס וכריס ❤ גיליתי דוכן אוכל חדש בשוק – אתיופי! כמובן שהייתי חייבת לנסות אז קניתי לי מנה שהיתה ממש טעימה והזכירה לי את ניו-יורק ❤

ביום שישי כבר שמחתי שכמעט סוף שבוע, אחרי ששוב בילינו את רוב היום בבית, יצאנו לגינה בשעה 15:00 והילדים שיחקו 3 שעות עם ילדים שלא הכירו קודם והיה להם מאוד כיף יחד. מדהים איך גיא מצליח לייצר חברויות חדשות (עם מעט עזרה מגילי שמתחברת בקלות) וכבר מזמן לא נרתע מילדים חדשים שאינו מכיר. אחרי 3 שעות בפארק הלכנו הביתה (עם טל שחזר מהעבודה והצטרף לבילוי בפארק) המשכנו לכיוון הבית ועצרנו שוב בגינה שמתחת לבית, שם פגשנו את השכנים שלנו שבאו עם אופניים (גם גילי ביקשה אופניים כמובן). השארתי את טל עם הילדים וקפצתי לטריידוש לקצת קניות לשבת. אחרי שעה נוספת של משחק בחוץ, הלכנו לאכול ארוחת ערב ספונטנית וטעימה אצל השכנים ופגשנו את סבתא רותי שהגיעה לביקור מישראל 🙂

יום שבת (אתמול) היה עמוס במיוחד. התחלנו את היום כולנו יחד בשיעור החלקה על הקרח של גילי. אחרי השיעור נסענו למרינה בקירקלנד כדי לקחת סירת מפרש ויצאנו להפליג. טל הצטרף למועדון שייט, אז יצאנו לבדוק את אחת הסירות של המועדון. היה מאוד כיף ורגוע להפליג באגם וושינגטון. הרבה זמן לא היה לנו זמן משפחתי רגוע, בלי איזה מסך אקראי ברקע או משהו אחר שמעניין את הילדים. גיליתי שיש לנו ילדים חמודים ממש ואפשר אפילו לשוחח איתם על כל מיני דברים. אחרי שעברה ההתלהבות הראשונית, הם התחילו לקטר שמשעמם להם ושהם רוצים לחזור לחוף. אז אחרי קרוב לשעתיים של הפלגה, חזרנו לחוף וחיפשנו מגרש משחקים כדי שלא יתלוננו הילדים. הלכנו לשחק בפארק Peter Kirk בדאון טאון קירקלנד (אזור מקסים וחמוד, הפעם האחרונה שהיינו שם היתה בחורף קצת לפני הקריסמס הראשון שלנו בסיאטל). ליד מגרש המשחקים ראינו בריכת שחיה ציבורית ופתוחה, זה מחזה די נדיר באזורנו כי יש רק חודשיים של קיץ וגם בחודשיים האלה לא תמיד חם מספיק כדי ללכת לבריכה. הילדים נורא רצו ללכת לבריכה אבל לא התארגנו מראש עם בגדי ים והכל אז הבטחנו שנחזור שוב בפעם אחרת.

שקט, מפליגים!

אחרי הפארק נעשינו רעבים, אז נסענו לאכול סושי טעים ב Oto Sushi (שם פגשנו במקרה חבר לעבודה של טל + בת זוגו). הסושי היה מעולה! והקינוחים לא פחות טובים. טוב, אי אפשר באמת לטעות עם מוצ׳י. הבננה המטוגנת בטמפורה עם הר קצפת מעל היתה מצויינת.

איזה טעים! אני רוצה עוד

אחרי הסושי נסענו לבות׳הל, למרכז קניות קטן וחמוד – Country village (שבימי שישי בין הצהריים לערב מארח שוק איכרים מקומי). במקרה באותו הזמן התקיים פסטיבל קוסמים וראינו המון אנשים לבושים בבגדי הארי פוטר ושאר קוסמים. היה מעניין. בכניסה למתחם ביקרנו בחנות בדים מקסימה עם שלל בדים צבעוניים ויפים לתפירה, התחשק לי נורא לקנות קצת מכל בד, אבל החזקתי את עצמי ולא קניתי כלום. כשבאמת אצטרך – אפשר לקנות הכל באינטרנט 🙂

מעבר לשלל החנויות המגניבות במתחם, מצאנו גם 2 גני משחקים חמודים לילדים וגילי וגיא נהנו לשחק במתקנים ולהצטלם על רקע השמיים הכחולים (שהיום כבר הפכו צהובים שוב בגלל השריפות ביערות מסביב).

המתחם הזה כנראה ייהרס בקרוב, שווה לקפוץ לביקור לפני שסוגרים אותו.

בזמן שביקרנו בפסיבל בקאנטרי ווילג׳, טל הציע שנקפוץ לפארק נוסף בקירקלנד כי תכף מתחיל מפגש של יהודים אמריקאים מהזרם הרפורמי של האיסט סייד. אז קפצנו ל- Houghton Beach park וגילינו פארק מקסים וחמוד למרגלות אגם וושינגטון עם מגרש משחקים גדול שהעסיק את הילדים מעל שעה, עד שעברו לשחק בחול מול האגם.

כל הילדים יושבים יפה ליד הפסלים ומצטלמים, הילדים שלנו – פחות.
כמעט שקיעה, רק עוד שעתיים…
בדרך ליהודים עוצרים בסטארבאקס להתערננות. הפעם חשבתי שאני חכמה כשהזמנתי כוס ענקית ולא קטנה, אבל נראה ששמו לי יותר קרח ממשקה תות :-/

אחרי כשעה הצטרפנו למפגש היהודי ופגשנו חבורה של אמריקאים שמחים, שרים שירים יהודים שאני לא מכירה בעברית במבטא אמריקאי. שוחחנו עם כמה אנשים חביבים, הילדים שיחקו עם שאר הילדים והיה נחמד סה״כ 🙂

Screen Shot 2018-08-19 at 12.48.02 PM
המפה של אתמול משוגעת לגמרי. בים וביבשה, חסר לנו אויר אבל ראינו מטוס ממריא ונוחת על המים, אז יש לנו את זה וזה נחמד.

תחנה הבאה: הביתה, מקלחת, ארוחת ערב קלה ולכו לישון כבר כי אני מותשת. היה יום מהמם בחוץ, נהניתי מכל רגע ❤

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )