פורטלנד #2 (לפעמים חלומות מתגשמים)

ב

את הסופ"ש האחרון התחלנו רגוע, התעוררנו ביקיצה טבעית של הילדים, נמרחנו עוד קצת במיטה והתחלנו להתארגן לנסיעה ארוכה – אבל לא מדיי. ויתרנו על חוג ההחלקה על הקרח של גילי בשבת בבוקר כדי להגיע מוקדם לפורטלנד. בדרך עצרנו ב Mount St. Helen והפעם גם הצלחנו לראות את ההר כי היתה ראות סבבה. הגענו למרכז המבקרים, זללנו ארוחה קלה ויצאנו לטיול קצר. היה כל כך חם שהטיול הקצר התקצר אף יותר. חזרנו במהירה למזגן באוטו. תחנה הבאה, פורטלנד!

באופק סיינט הלן

למלון הכי שווה שישנו בו עד כה, מאז שהגענו לארה״ב הגענו אחרי הצהריים, נמרחנו כמה דקות על המיטה אחרי הנסיעה הארוכה ודי מהר הילדים הקימו אותנו כדי ללכת לבריכה. זו האטרקציה המרכזית שלנו בטיול הזה 🙂 לראשונה מזה הרבה זמן, לקחנו את הזמן באיזי לגמרי. הפעם באנו לנוח ופחות לטייל. הבריכה במלון היא בונוס אדיר! הילדים משתוללים שעות במים וטל ואני נחים רוב הזמן.

דגיג

אחרי שחיה מרובה, כולנו נעשינו רעבים אז יצאנו החוצה לחפש ארוחת ערב. נסענו לדאון טאון פורטלנד (10 דק' נסיעה מהמלון) והצלחנו למצוא חניה די מהר, למרות ששבת בערב וכולם בחוץ. ברגע שיצאנו מהאוטו הילדים הסתערו על חנות צעצועים ומתנות שהיתה ליד. זו היתה חנות מגניבה ממש. גילי מצאה שם ספר שלא רצתה להפרד ממנו, אז קנינו לה מארז של 2 ספרים סופר מומלצים במחיר מופקע לחלוטין, אבל לפחות לא שילמנו מס. גיא הסתפק בדמות לגו אחת, לפחות איתו יצאנו בזול. דבר אחד שאהבנו מאוד בחנות – כשגיא רכש את דמות הלגו שלו, המוכר הסביר שאם הוא יפתח את הדמות בחנות ולא יהיה מרוצה, אז הוא יכול להחליף לדמות אחרת שנמצאת בתצוגה (היה מבחר של כ-6 דמויות שונות לבחור מתוכן). אז כמובן שפתחנו בחנות וגיא החליט להחליף את הדמות המגניבה שקיבל בדמות מגניבה אחרת. איזה רעיון מקסים! לרוב כשאני קונה לגיא דמות לגו הוא פחות מרוצה ממה שהוא מקבל, כך שהאופציה להחליף במקרה שמתאכזבים נהדרת.

העצמה נשית זה אנחנו!

יצאנו מהחנות מרוצים ואחרי צעידה של כרבע שעה ברחובות פורטלנד הומי חסרי הבית, הגענו למסעדה לבנונית חביבה. המנות היו גדולות אז חלקתי מנת קבב ואורז עם הילדים, הסלט קצת אכזב כי הוא היה יותר אמריקאי מלבנוני. לקינוח הזמנו כנאפה. ציפינו לכנאפה מוכרת עם קדאיף וגבינה והכל, במקום קיבלנו רק גבינה עם סירופ ופיסטוקים מעל. זה היה ממש ממש טעים! הופתענו לטובה לגמרי.

כנאפה מוזרה אך טעימה מאוד
בדרך למסעדה ובחזרה לאוטו, עברנו ברחוב אחד שצילמו בו סרט. מעניין מה צילמו…
מסתבר שהמותג עדיין חי ובועט בפורטלנד

למלון חזרנו עייפים מאוד, לשמחתי הילדים התקלחו מייד אחרי הבריכה אז לפחות זמן האמבטיה נחסך מאיתנו ונותר רק לצחצח שיניים ולישון.

בבוקר התעוררתי שוב ביקיצה טבעית של גיא. הוא התעורר והלך ישר לחלון, הסיט את הוילון והכריז – It's morning! ואז קפץ עליי והלך להעיר את גילי. טל נשאר לישון עוד קצת בזמן שאני לקחתי את הילדים לאכול ארוחת בוקר מזינה.

IMG_20180805_075245 (1)
אין מה לומר, בטיולים הילדים אוכלים רק דברים טובים 😀

אחרי שכולנו התעוררנו קצת, זרקנו את הילדים לבריכה לשחיית בוקר. אין על שחיית בוקר טובה כדי לפתוח את היום. אחרי אמבטיה זריזה יצאנו מהמלון לקראת הצהריים. גיא היה עצבני מרוב שהיה עייף וברגע שנכנסנו לאוטו הוא נרדם. אז נסענו ל- Forest park הקרוב למלון וחנינו ליד מגרש המשחקים. חיכינו כ-20 דקות שגיא יתעורר וכשראינו שזה לא קורה החלטנו לזוז לכיוון ארוחת צהריים. התחשק לי המבורגר, אז חיפשנו מקום חביב ולא מפונפן מדיי, אך מצד שני לא ג'אנק. הגענו לשכונה חביבה מאוד שהזכירה לי את רמת החיל בת"א.

בדיוק מה שבן אדם צריך בחיים
אחד ההמבורגרים הטעימים שאכלתי בארה"ב!

היתה ארוחת צהריים מעולה ממש, אפילו הצ׳יפס היה טעים. לקינוח אכלנו גלידה בינונית מהגלידריה ממול (עם וופל שמכינים במקום שלטעמי היה עבה ומתוק מדיי) ואז עשינו טיול קטן ברמת החיל. הרגשנו בת״א לשעה 🙂

אחרי הארוחה והטיול הילדים רצו לחזור למלון כדי לשחות בבריכה, אין ספק שהבריכה הזו שדרגה לילדים את הטיול 🙂 אחרת הם עוד היו צריכים להשתרך אחרינו לכל מקום ולטייל בעיר, מסכנים. אבל לא ויתרנו להם אחרי הבריכה כשיצאנו לטייל בעיר בערב. כשהרעב הגיע החלטנו להשביע אותו בארוחת ערב בהולפודס. ככה כל אחד יכול לבחור מה שהוא רוצה מהאוכל המוכן ולהיות מרוצה, יחסית. אז כל אחד בחר לעצמו אוכל לטעמו, שילמנו והתיישבנו לאכול. אבל אף אחד לא היה מרוצה כי האוכל היה די זוועתי. האורז לא בושל מספיק, הסושי של טל היה דוחה ולי היה חסר רוטב טריאקי לסושי שלי. נורא התאכזבנו מהארוחה (זו לא הפעם הראשונה שלי עם אוכל מוכן מהולפודס אבל זו בהחלט הפעם הראשונה שהתאכזבתי). איכשהו כולנו שבענו בכל זאת. באמריקה כמו באמריקה – ניגשנו לשירות הלקוחות וביקשנו להחזיר את המזון שלא היה אכיל וכמובן שזיכו אותנו מייד (או שלא?! הכסף לא חזר לכרטיס האשראי עדיין). אחרי הולפודס קפצנו לטריידוש כדי לקנות נשנושים לנסיעה הביתה למחרת. כולנו יצאנו מאושרים מהחנות. אין על טריידוש ❤

בבוקרו של היום האחרון לטיול, התעוררנו בעזרת גיא, הוא תמיד דואג שלא נישן יותר מדיי, זה בסה״כ מאוד יפה מצידו 🙂 אכלנו ארוחת בוקר במלון ומייד אח״כ הילדים הלכו לשחות עם טל בבריכה בזמן שאני ארגנתי את כל הציוד כדי לחזור הביתה.

אחרי כשעה וחצי כולם חזרו לחדר שמחים ונמרצים. אמבטיה זריזה לכולם, איסוף של כל הציוד לאוטו וביי למלון הכי כיפי שישנו בו. ואז נסענו לדאון טאון בפעם האחרונה.

IMG_20180806_120241-EFFECTS

מעט מאוד אוטובוסים, המון סטריט קאר. מגניב כאן!
משקה תות מרענן בסטארבקס – איזו טעות. עכשיו אני צריכה לבקר גם בסטארבקס בשכונה שלנו.

אחרי סטארבקס הגענו אל היעד שאליו התכוננו חודשים מראש – חנות Apple. לפני שעברנו לסיאטל, נאלצתי להפרד ממחשב Power mac ששימש אותי נאמנה במשך כמה שנים ולהשאירו בארץ מכל מיני סיבות. התכנון היה לקנות מחשב חדש קצת אחרי שנגיע וזה נגרר ולא קרה עד היום. בכל הזמן הזה טל ניסה לשכנע אותי לוותר על החלום ולקנות PC אבל אני קצת אלרגית לווינדוז, אז לא הייתי מסוגלת. ואני גם קצת מכורה למסכי רטינה. בקיצור, לא היתה ברירה. אז התחדשתי ב iMac ענק וחתיך, זו היתה אהבה ממבט ראשון ❤

היוש אהבה ישנה-חדשה!

עכשיו נותר לי רק לרכוש תוכנות אדובי ואני אחזור להיות אני שוב. קצת שכחתי מי אני מאז שהגעתי לסיאטל וכבר מדגדג לי באצבעות לחזור ליצור בוקטורים ופיקסלים.

את האייפד הישן שלי (בן 4) החלפתי בעסקת טרייד אין נהדרת (קיבלתי 120$ על האייפד הישן) באייפד חדש ומנצנץ עם הרבה יותר זיכרון.

לפעמים חלומות מתגשמים. ❤

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )