מחצית

ב

עכשיו זה רשמי! גיא הוא סוג של קופיף קטן וטפסן 🙂 ביום חמישי לפני כשבוע וחצי שוק האיכרים בשיתוף המרכז הקהילתי – ארגנו שלל פעילויות ומשחקים לילדים. היה יום ממש ממש חם בחוץ, אבל זה לא הפריע לילדים להשתולל בחוץ ולהנות מנסיעה בבימבות שכבר ממזמן לא מתאימות להם בגודל ומקיר טיפוס מגניב שגיא וגילי ניסו לראשונה. לגילי היה קצת קשה לטפס, אבל גיא הגיע ממש גבוה יחסית לפעם ראשונה. אחרי הסיבוב הזה כמובן שהם רצו סיבוב נוסף, אבל הצלחנו לשכנע אותם לעשות משהו אחר במקום.

את יום שבת בילינו בקניות בעיקר. היום שלנו התחיל בהיכל הקרח בשיעור של גילי ואחריו יצאנו למסע קניות של דברים שצריך וגם כאלה שלא באמת. אז אחרי סיבוב קצר בפרד מאייר וגם סיבוב קניות קצת יותר הכרחי בקוסקו הצפוני, סידרנו את כל המצרכים במקרר בבית ויצאנו שוב לדרך, הפעם דרומה לאיקאה. היה יום מעניין בסה"כ :-D. איקאה חגגו 75 שנים להיווסדם, לא ידעתי שהם כאלה זקנים 🙂 הילדים קיבלו מתנות ואנחנו קיבלנו עוגת שוקולד מתנה על קניית פרוסה אחת של עוגה.

ביום ראשון יצאנו מהבית מאוחר יחסית. כשסוף סוף יצאנו מהבית, פגשנו את משפחת ליבנה בפארק השפרצות מים מגניב בצפון העיר. היה יום חם ומתאים במיוחד להשפרצות מים. הילדים נהנו מאוד, עד שהגיע אוטו גלידה מעצבן שגרם לטנטרום עצבני לילד אחד חמוד שלא קנינו לו גלידה. לא הרבה אחרי נסענו חזרה הביתה והילד העצבני נרדם באוטו, כי הוא בעיקר היה עייף. בילינו שם קרוב לשעתיים ורוב הזמן היה ממש כיף 🙂

ביום שני החופש הגדול של גילי התחיל באופן רשמי. אז כדי לפתוח את החופש כמו שצריך, לקחתי את הילדים ועלינו על אוטובוס לדאון טאון סיאטל. לא ביקרתי המון זמן בטארגט וזו היתה פתיחה נחמדה לטיול היום שלנו בעיר. בסה"כ התכוונתי לקנות להם קופסאות אוכל חדשות לקראת שנת הלימודים הקרבה ובאה. אבל לילדים שלי תמיד יש תכניות אחרות בשבילי, וכך יצא שהם קיבלו שלל מתנות שכלל לא התכוונתי לקנות. (חולצות מיינקראפט, לגו יוניקיטי, שעון פוקימוני לגילי ועוד). אסור לי להכנס לחנויות עם ילדים, אני תמיד יוצאת בנזק.

מטארגט צעדנו לרחבה שמול ווסטלייק סנטר והילדים שיחקו שם במגרש המשחקים הקטן בזמן שאני נחתי קצת בצל. אחרי כחצי שעה הצטרפה אלינו הדס עם סבתא-אמא מוקי ו-3 ילדים (אחת היתה בגן). כל הילדים שיחקו יחדיו עוד קצת ואז החלטנו לזוז לכיוון המונורייל, הנסיעה הקצרה היתה מלהיבה במיוחד עבור כולם והתחנה היחידה והסופית הובילה אותנו ישירות לגן המשחקים בסיאטל סנטר. הילדים שיחקו גם שם במשך שעה ומשם צעדנו לאוטובוס שלקח אותנו הביתה. חזרנו עייפים אך מרוצים.

ביום שלישי התעוררנו מוקדם יחסית ובשעה 9:30 כבר היינו מחוץ לבית בדרך לסרט בדולר. בכל יום שלישי ורביעי במהלך הקיץ מקרינים סרטי ילדים בדולר אחד לכרטיס. הסרטים לא מאוד חדשים ואת רובם הילדים שלי ראו כבר כמה פעמים, אבל החויה בצפיה על המסך הגדול עושה את שלה 🙂 הגענו לקולנו כמה דקות אחרי תחילת הסרט ויחד עם התור לפופקורן הפסדנו כ-20 דקות מתחילת הסרט, לילדים זה לא הפריע אבל אותי זה ביאס מעט. היינו צריכים לצאת חצי שעה קודם… למדנו את הלקח לפעם הבאה 🙂 באטמן לגו התגלה כסרט משעשע בסה"כ 🙂 הילדים כאמור צפו בו כמה וכמה פעמים, אבל לא יצא לצפות בו עד לאותו הזמן בקולנוע.

אחרי הסרט טיילנו בקניון נורת'גייט קצת (איזה קניון משעמם!) ולפני שחזרנו חזרה לאוטו והביתה, נכנסנו לחנות ספרים ענקית –  Barnes & Noble שהיתה מהממת ממש. גם משם יצאנו עם מתנות לא צפויות לגילי וגיא :-\ החופש הזה עולה לנו ביוקר… את יום שלישי סגרנו בשיעור שחיה לגילי וגיא והביתה.

ספרים ועוד…

את יום רביעי בילנו בבית בעיקר. בבוקר הייתי עסוקה בנקיונות ובישולים ואחה"צ רייאן בא לשחק עם גיא 🙂 אחרי כשעתיים של פליידייט הצלחתי לשכנע את הילדים לצאת קצת לגינה וגיא הצליח לשכנע את רייאן להצטרף אלינו. היה כיף לצאת מהבית סוף סוף. מזג האויר התקרר מעט והיה ממש נעים בחוץ.

ביום חמישי מוזיאון הילדים בביינברידג' איילנד היה פתוח לקהל הרחב בחינם! מסתבר שהכיף הזה קורה בכל יום חמישי האחרון בחודש בחסות וולס פארגו. אז קבענו עם הדס (שיידעה אותי על המאורע המשמח מראש) להפגש במעבורת. איכשהו הצלחנו להפגש באוטובוס לפני המעבורת 🙂 משפחת נאור הגיעה בהרכב כמעט מלא (+ סבא וסבתא) וכל הילדים. ההפלגה במעבורת עברה מהר ולראשונה צעדנו אל ומ-המעבורת לעיר במקום להגיע ברכב. היה מאוד קל להגיע בלי אוטו. צעדה של כמה דקות הובילה אותנו למוזיאון ילדים קטן וחמוד ומלא בפעילויות כיפיות לכל הגילאים. קצת חששתי שלגילי יהיה משעמם אבל היא כל כך נהנתה ושיחקה ממש יפה עם כולם שממש שמחתי שהגענו לשם. היה קצת עמוס, סה"כ הגיוני בהתחשב בעובדה שכולם נכנסו בחינם והמקום די קטן. למרות הכל – היה מאוד מוצלח 🙂

אחרי שבילינו שם קרוב ל-3 שעות הגיעה שעת הצהריים וכולם נעשו רעבים. אז חיפשנו דיינר אמריקאי פתוח. מסתבר ש 14:30 זו לא שעה הגיונית לארוחת צהריים במונחים אמריקאיים, אבל איכשהו הצלחנו למצוא מסעדה שלא סגרה את שעריה בדיוק ב- 14:30. אז צעדנו קצת והגענו לדיינר חביב עם עיצוב מגניב (לפחות מבחוץ) ותפריט של דיינר אמריקאי ממוצע. הילדים נהנו מהמנות בחסות סבתא מוקי וסבא אריה (תודה!) ואני כבר הייתי מלאה מהאוכל שהבאתי לילדים מהבית (אבל כמובן שהם סרבו לאכול ברגע שהם שמעו שאולי הולכים למסעדה).

חנות מקסימה על הרחוב הראשי באי בעלת מוצרים מיובאים מטורקיה
איך מכניסים 3 ילדים לכסא אחד? ככה.

אחרי המסעדה טיילנו קצת על האי כדי לשרוף זמן עד המעבורת הבאה לסיאטל. הילדים היו כבר עייפים ורצו לחזור הביתה. הדרך חזרה היתה ארוכה בשל פקקים בעיר, לאוטובוס לקח די הרבה זמן להגיע לשכונה שלנו. הגענו הביתה בשעה 18:30 מותשים לחלוטין ומאוד מרוצים.

סיאטל אפרורית אחרי כמה ימים מאוד חמים

את יום שישי בילינו בבית ברגוע. היינו עייפים מהיום הקודם ולא התחשק לנו לזוז יותר מדיי. אחרי הצהריים לקחתי את הילדים לגינה ושם פגשנו בהפתעה את רייאן ואח שלו. גם דקסטר הצטרף מאוחר יותר עם אמא + אחים.

הקיץ הזה ממש נחמד בסה"כ 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )