קיץ ירוק באגם

ב

בשבת לפני שבועיים ביקרנו לראשונה בחואניטה פארק בקירקלנד, הפארק היה חביב מאוד, הילדים נהנו לשחק במגרש המשחקים ואני נהניתי מטיול קצר באזור האגם. מאוד כיף שלמרגלות אגם וושינגטון יש המון חופים קטנים ומקסימים המציעים בילוי לכל המשפחה. מזג האויר היה קריר מדיי כדי להכנס למים וגם סתם כדי להיות בחוץ באותו היום, אז התקפלנו אחרי כשעה לכיוון מרכז מסחרי קטן וחביב שנמצא ממש ליד הפארק, שם מצאנו מסעדת סושי נחמדה עם אטרקציה מאוד מעניינת לילדים – מנות סושי שבאות אלינו על מסוע ולנו רק נותר לקטוף צלחת מהמסוע ולבלוס בהנאה. גיא התלהב כל כך מהסושי שעובר במסוע והוא לא השתעמם בכלל 🙂 הסושי עצמו לא היה הכי טעים שאכלתי, אבל בסה"כ היה לא רע. כנראה שנחזור לשם שוב מתישהו.

IMG_20180630_125307-EFFECTS

בסופו של דבר, הכי פשוט והכי מוצלח – סלמון אבוקדו
הסושי בדרך אלינו, רק לקטוף ולהנות
היה טעים!
המלצר שלנו פינק אותנו בסודה יפנית בטעמים על חשבון הבית, המלון היה טעים, אם כי מתוק מדיי לטעמי

לגשם שירד כשיצאנו מהמסעדה לא הפריע שזה היום האחרון של יוני. עד לפני כ-4 ימים מזג האויר היה נעים וקריר לרוב, עכשיו הקיץ כבר כאן באופן רשמי, עם טמפ' של 26-31 מעלות צלזיוס. מזל שבצל עדיין נעים כאן כי הלחות לא הורגת 🙂

ביום ראשון לא עשינו יותר מדיי, היינו רוב היום בבית וחוץ מקפיצה קטנה לקוסקו וביקור בגן משחקים שלא היינו בו עדיין בשכונה ליד, לא עשינו יותר מדיי. סה"כ סופשבוע רגוע.

השבוע עבר סבבה וכרגיל חיכיתי לסופ"ש שיגיע ויביא איתו חוויות חדשות.

בשישי בשבוע שעבר הוזמנו לחבד לארוחת שישי המונית. אמנם בבית החדש שלהם יש הרבה יותר מקום והרבה פחות צפוף, אבל זה עדיין יותר מדיי המוני בשבילי. אני מעדיפה את הארוחות האינטימיות עם מעט אנשים. בכלל לא התכוונתי ללכת, אבל כיוון שלא היו לנו תכניות אחרות – טל אמר – למה לא?! אז הלכנו. עכשיו אני צריכה הפסקה של כמה חודשים עד שנלך שוב 🙂

בשבת ביקרנו בפארק חדש שלא הכרנו קודם – Seaward פארק נמצא בדרום סיאטל, באזור שאנחנו לא מגיעים אליו אף פעם. למרגלות עוד אחד מחופי אגם וושינגטון ישנו פרק חמוד מאוד עם מגרש משחקים שהילדים מאוד נהנו לשחק בו. מזג האויר היה טוב יותר מבשבוע שלפני והיה יום ממש יפה ונעים בחוץ.

כמה יפים השמיים

שעות של משחק והנאה

את יום ראשון החלטנו לבלות – איך לא – באחד מהחופים המקסימים של אגם וושינגטון כמובן. הפעם, נסענו ל- Matthews Beach Park שנמצא בצפון סיאטל. היה יום מקסים ושמשי, אבל הטמפרטורות לא היו גבוהות מספיק (22 מעלות) כדי ללבוש בגד ים ולהכנס למים. לא שזה אי פעם הפריע לילדים שלנו…

גילי וגיא מתלהבים מהמים

גילי וגיא: אמא, אפשר להכנס למים?

אני: לא, המים קרים ולא חם מספיק היום וגם אין לכם בגדי ים.

גילי וגיא: עם הרגליים במים, אח"כ מרטיבים קצת את המכנסיים, גיא מתפשט ונשאר עם תחתונים וגילי נכנסת עם בגדים. למה לא הבאתי בגדי ים וזהו?!

נו טוב, אח"כ אל תתלוננו שקר לכם…

לפחות למדתי קצת ממקרים קודמים ובנוסף לבגדים להחלפה שתמיד יש באוטו, חיכתה להם גם מגבת גדולה.

פרפר גדול ויפהפה התעופף לידינו בחוף

ביום שני אירחנו את בועז וואלרי החמודים שבאו לביקור מישראל, איזה כיף היה לפגוש אותם! תמר הצטרפה למפגש הפסגה והיה ערב כיפי מלא אוכל טעים בעזרת קוסקו. 🙂 בשלישי וואלרי ובועז באו לבקר שוב והיה אחלה ערב. ברביעי השיעור השני בקבוצה החדשה בקרח היה מאתגר, למדנו התחלה של קפיצה חדשה ולא היה פשוט, אבל נהניתי מכל רגע. אחרי השיעור נשארתי להתאמן כמעט עד שסגרו את ההיכל למרות שהייתי נורא עייפה, היה כל כך כיף!

בחמישי חגגנו לעינב מסיבת Baby shower בבר פיצה חביב בבלטאון והיה ערב מצחיק ומהנה, למרות כאב הראש שחטפתי והצלחתי להעביר רק אחרי 2 אדוויל ושינה טובה. זה כנראה היה שילוב של יום חם בחוץ עם הילדים, לא שתיתי מספיק והמוזיקה החזקה בבר. לא יודעת אם זה כי הזדקנתי או מה. שירלי ואורון היו חמודים מאוד כשהקפיצו אותי חזרה הביתה במקום לחכות לבד בלילה לאוטובוס באחת התחנות הנוראיות בסיאטל 🙂

חמישי אחה"צ – במקום הקבוע שלי מתחת לעץ בשוק האיכרים כשהילדים מתרוצצים מולי

בשישי אחה"צ פגשנו את ריאן, לוקלין וזואי בגינה לפליידייט מאוד מוצלח, אני מאוד אוהבת לראות את גיא וריאן ביחד, הם משחקים כל כך יפה וגיא תמיד מאושר לפגוש את החבר הכי טוב שלו 🙂

בערב אחרי הגינה נפרדנו מבועז ווואלרי שעזבו את סיאטל אחרי קרוב לשבוע, מקווים להפגש שוב בקרוב!

הבוקר – שבת – נאלצתי לקום מוקדם שלא כהרגלי בסופ"ש כי נאלצתי להעביר את החוג של גילי וגיא לשבת, מכיוון שגילי לא מוכנה בשום אופן ללכת לשיעור עם המאמן של הקורס הקודם, היא ממש לא אוהבת אותו. אז העברתי אותם לשבת וגילי היתה מאוד שמחה ומאושרת ללכת לשיעור עם הת'ר (המאמנת הראשונה שלי ושל גיא). גיא מצידו – לא הסכים בשום אופן ללכת לשיעור. הוא טוען שזה משעמם ושהוא לא אוהב להחליק על הקרח יותר. אחרי נסיונות שכנוע מצידי התייאשתי וביקשתי מטל לבטל את החוג. מקווה שהוא כן ירצה להחליק סתם כך מתישהו. יצא מזה גם משהו טוב בסופו של דבר. בשבוע הבא יהיה לי זמן איכות על הקרח רק עם גילי, כשגיא וטל יעשו משהו אחר 🙂

הכרטיסים הירוקים שלנו הגיעו לפני כשבוע, עכשיו טל הרבה יותר רגוע 🙂

שיהיה שבוע חם ומגניב!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )