התחזית לשבוע הבא: חם ומגניב!

ב

לפני שבוע וחצי הסתיים הקורס השלישי שלי בקרח. עברה כחצי שנה מאז שחזרתי להחליק והתקדמתי מאוד יפה בזמן הזה, אני ממש גאה בעצמי 🙂 סיימתי בהצלחה את Level 6 ונרשמתי לקורס הבא בשעות הערב לשם שינוי (כי החוג של ימי רביעי בבוקר לא פעיל בקיץ, ממילא לא יכולתי לעשות עם זה שום דבר כי הילדים יוצאים לחופשת קיץ ארוכה). יש הפסקה של שבועיים בין הקורסים ואני מחכה בקוצר רוח להמשיך. מקווה שלא אהיה עייפה מדיי כדי להחליק בערב.

Maker:L,Date:2017-8-31,Ver:5,Lens:Kan03,Act:Kan02,E-Y
Pre Freeskating, here I come!

בחמישי שוק האיכרים נפתח שוב ולמרות שמזג האויר עדיין לא רמז על הקיץ המתקרב, השוק היה שוקק חיים והתור לפיצה היה ארוך כרגיל. זה לא עצר מבעדנו לעמוד בו ולחכות לפיצות של הילדים. אמנם הפיצה לא רעה, אבל בתכלס, לא ברור לי למה כולם עומדים בתור כל כך הרבה זמן עבור פיצה דקה נורא, לא משביעה בכלל ויקרה אש. לצערי זה הדבר היחיד שהילדים שלי מוכנים לאכול בשוק. אני מעדיפה את הפוד טראק ההודי של Tandoozy עם נאן מלא כל טוב מעל (הטבעוני שלהם כל כך טעים!). נום נום נום. והגלידה הכי טעימה בסיאטל גם מככבת בשוק, אבל לצערי עדיין לא יצא לי לאכול ממנה. מקווה שאצליח לרכוש לי אחת בחמישי הבא…

בשבת שעברה היה מזג אויר קצת גשום, אז החלטנו לנסוע לטיול בקניון סגור ומקורה. נסענו לסאות' סנטר. לא היה סגור ולא מקורה, אבל היה נחמד בכל זאת 🙂 קנינו קצת מתנות וקפצנו מחנות לחנות בעיקר כדי לברוח מהגשם. ב-Best Buy מצאנו טאמגוצ'י שגילי לא היתה מוכנה להפרד ממנו, אז קנינו לה. היא מאכילה אותו ומנקה לו את הקקי פעם ביום (היא שוכחת שהוא קיים ומתייחסת אליו רק כשהיא הולכת לישון), לא ברור לי איך הוא עדיין לא התאבד. 😀

Maker:L,Date:2017-8-31,Ver:5,Lens:Kan03,Act:Kan02,E-Y

אחרי חיפושים נרחבים של אוכל נורמלי לארוחת צהריים שתרגיע את הרעב, התייאשנו והחלטנו לאכול ב-Red Robin, האוכל סביר מינוס אבל לפחות יצאנו שבעים. אחד המלצרים לבש גלימה של סופרמן, לא הבנו על מה ולמה עד שהוא בא וסיפר לנו את הסיפור… מסתבר שהוא הציל את השכנים שלו משרפה שפרצה בביתם, הוא ראה שהבית עולה באש והם לא יוצאים מהבית ולמכבי האש לקח זמן להגיע, אז הוא נכנס פנימה והעיר את כל המשפחה משינה, כולם ניצלו בזכותו. הבוס שלו הכריח אותו ללבוש את הגלימה של סופרמן ולספר לבאי המסעדה את הסיפור, פייר – התרגשתי 🙂 הוא זכה בגלימת סופרמן ביושר!

ביום ראשון ג'סטין התותחית רצה את המרתון הראשון שלה, היום התחיל במזג אויר יפהפה שהתחלף די מהר לגשם סוער ורוח ואחרי שהסערה נרגעה השמש יצאה שוב והיה חמים ונעים. יצאתי מהבית עם גילי לעודד את ג'סטין אבל לצערי פיספסנו את הגעתה ל Finish line. פגשנו את כל החבורה אחרי הסיום והיה מרגש מאוד 🙂 אני מאוד גאה בה על צליחת המרתון הראשון. טל וגיא הצטרפו אלינו מאוחר יותר. טיילנו קצת במרכז העיר ולקחנו אוטובוס חזרה הביתה מאוחר יותר.

אין זכר למזג האויר הסוער חצי שעה קודם…

שבוע חדש התחיל ואיתו חוג ההחלקה על הקרח של הילדים, לשם שינוי גיא השתתף בשיעור כולו, בלי לצאת אפילו פעם אחת ואפילו הקשיב למורה. שיחדתי אותו לפני בעדשים משוקולד. אני תוהה אם להמשיך לו את החוג או לא. הוא ממש אוהב להחליק על הקרח אבל פחות אוהב את החוג.

גילי לעומת זאת מקשיבה ממש יפה בשיעורים, אבל מתלוננת שלא קל בחוג. הסברתי לה שחשוב להתמיד ולהתאמן כי רק ככה היא תצליח לעשות את התרגילים ולהתקדם. נראה לי שאותה ארשום גם לקורס הבא בכל מקרה… החלקתי קצת עם הילדים ולשם שינוי הצלחתי להתאמן בלי שהילדים יקפצו עליי יותר מדיי. לגילי יש מלא חברות מהחוג והן מחליקות יחד לפני השיעור ולשמחתי גם גיא מצטרף (לפעמים למורת רוחה של גילי) ובסה"כ הם נהנים מאוד על הקרח 🙂

שאר השבוע עבר סבבה, הפסקתי עם היוגה בינתיים כי בשבוע הבא לגיא כבר אין גן (גילי הולכת ל Summer school למשך 5 שבועות אחרי שמסתיימת שנת הלימודים בעוד כשבוע) ואין סיכוי שאצליח למצוא זמן ליוגה בערבים עם פעמיים בשבוע קרח (פעם לילידם ופעם לי) ועוד פעמיים בשבוע שחיה לילדים. נשאר רק הסופ"ש שבו שאני מעוניינת לטייל ולפגוש חברים, אז אין כל כך מקום ליוגה. אולי לכבוד הקיץ אבנה שגרת יוגה בבית עם יוטיוב, בשיתוף ילדים חמודים. מקווה שאצליח.

ראות מדהימה לרייניר בתחילת השבוע

ביום רביעי הלכתי לביקור יולדות ביתי בשכונה, זכיתי להחזיק תינוקת קטנה ומתוקה ולהנות מריח של תינוקות טריים, אין על ריח של תינוקות קטנים 🙂 מזל טוב למשפחת נאור על הצטרפותה של יובלי למשפחה! ❤

ביום חמישי היה לנו ראיון משפחתי לגרין קארד. טל היה לחוץ נורא ואני הלכתי רגועה יחסית בגישת "יהיה בסדר" ישראלית טיפוסית. מה כבר יכול לקרות? מקסימום יגרשו אותנו. את הראיון עשתה לנו אשה מאוד לא טכנולוגית שהחליטה לצאת מהקופסא האמריקאית ולשאול שאלות לא שגרתיות כמו "מה עשית בצבא" (לא הייתי מוכנה לשאלה הזו בכלל וגמגמתי משהו באנגלית על התפקיד הצבאי שלא חשבתי עליו מאז גיל 20 ומי בכלל חשב לתרגם את תיאור התפקיד לאנגלית אי פעם) ו"האם החזקת נשק"? כן, חלק מהזמן. השאלה הבאה היתה "באילו סוגי נשק למדת להשתמש". לא ברור לי למה היא שאלה אותי את השאלות האלה, אבל עניתי. היא גם שאלה אם יריתי במישהו במהלך השירות, התשובה היא לא. (תודה לאל). מצחיק שהיא התעכבה על זה בכלל, כשבכל חנות שניה כאן אפשר לקנות נשק חם. אמריקה. אחרי שלב השאלות היא הסתבכה עם הקורא הביומטרי והיתה צריכה לעשות ריסטרט למחשב כדי לצלם את טל ואותי ולקחת לנו טביעות אצבעות.רוב הזמן שלנו בוזבז בגלל קושי בהפעלת מחשב. כשיצאנו משם היינו בטוחים שהיא פסלה את הבקשה שלנו וכעבור שעות ספורות (ומורטות עצבים, למרות שבתכלס לא אכפת לי לעבור לקנדה) קיבלנו אישור לגרין קארד. עכשיו נותר לחכות לכרטיסים שיגיעו.

בשישי היה היום האחרון של גיא בגן, שילה הגננת המדהימה של גיא לקחה את כל הילדים לפיקניק סוף שנה בבלארד לוקס יחד עם קמרין הסייעת. טל, גילי, גיא ואני הגענו לשם לבד וחיכינו לחבורת הגן העליזה שתגיע (הם באו בשני אוטובוסים ציבוריים, חסכנו מגיא את הנסיעה והמתנה לאוטובוסים). הילדים נהנו מאוד מהפיקניק, משחקי חברה וטיול לסלמונים המקפצים וטל ואני נהנו מרביצה בשמש, מנוחה בצל ושיחה קלה עם האמהות האחרות שבאו לפיקניק. היה יום מקסים ושמשי בחוץ. אני לא מאמינה ששנת הלימודים נגמרה ובשנה הבאה גיא ילך לבית הספר יחד עם גילי 🙂

Maker:L,Date:2017-8-31,Ver:5,Lens:Kan03,Act:Kan02,E-YIMG_20180615_113948-PANO

בערב הוזמנו למסיבת סיום הגן שכללה הצגה מקסימה של הילדים ואוכל טעים שכל משפחה הביאה. כיון שנושא המסיבה היה טיול מסביב לעולם, כל ילד הציג את המדינה שלו (חלק מהילדים היגרו בעצמם ממדינה אחרת עם המשפחות שלהם והרוב הגדול נולדו כאן, אבל המשפחות הגיעו מכל מיני מדינות – בעיקר מאירופה, שהרי ארה"ב מורכבת ברובה ממהגרים מכל העולם). גם המאכלים היו מכל העולם, כל משפחה הכינה מאכל שמזוהה עם מדינת המוצא – אני הכנתי שקשוקה ולחם שהיו הצלחה וקיבלתי מחמאות ובקשות למתכונים 🙂 היה ערב מקסים ומרגש וגיא קיבל המון מתנות למזכרת.

הבוקר (שבת) התעוררנו יחסית מאוחר. אחרי ארוחת בוקר מושקעת של פנקייקים ופירות חתוכים, יצאנו לברך את הקיץ לשלום במצעד רוכבי האופניים העירומים, הלא הוא Fremont fair היה חם (אבל לא מדיי), צבעוני ומלא באנשים שמחים. היה מפתיע וכיף לפגוש את יעל ומורן, שהמשיכו לדרכם אחרי שיחה קצרה.

דרדסים!

IMG_20180616_140315-EFFECTS

השבוע הטמפרטורות עולות, מקווה שיהיה שבוע חם ומגניב!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )