קרח, שמש וחברים

ב
IMG_20180306_122034-EFFECTS
הכרכום פורח במלוא הדרו

בשבוע שעבר הילדים התחילו את שיעורי ההחלקה על הקרח שלהם. ממרום שני שיעורים שעברו נראה שהם מאושרים ושמחים ללמוד להחליק על הקרח 🙂 יש למה לצפות! אני מתקדמת בעצמי עם השיעורים שלי אם כי תרגילים מסויימים גורמים לי לתסכול כי אני לא מצליחה להתקדם בקצב שאני רוצה. אבל בסה"כ אני מרוצה מהשיעורים מאוד. לו רק היכל ההחלקה היה קרוב יותר… ביום שני האחרון היו פקקים נוראיים אחה"צ והגענו לקרח כעבור כמעט שעה (!) ברגע שיצאנו מהאוטו טל בא לקראתנו, הופתענו ושמחנו מאוד שחבר מהעבודה הקפיץ אותו אלינו בהפתעה גמורה. (בתחבורה ציבורית זה די בלתי אפשרי להגיע מהעבודה שלו בפחות משעה וחצי בדרכים). בשבוע הבא יש לגילי שיעור אחרון בחוג הקומיקס בבית ספר (שמסתיים בשעה 16:00) אז נוכל לצאת מוקדם יותר לקרח בשבוע שאחרי ובתקווה לא להתקע בפקקים. וגם לילדים יהיה המון זמן להתאמן ולהחליק לפני השיעור. (ואני אוכל להצטרף אליהם להחלקה גם). מצפה לזה מאוד.

בשבת שירלי ואורון החמודים הזמינו אותנו לבראנץ' בבית שלהם. היה ממש כיף וטעים וגיא התלהב במיוחד מהחתולים שלהם! נראה לי שהילד ממש צריך חתול 🙂 אחרי שיצאנו מהבית שלהם הלכנו לגינה קרובה כדי שהילדים יוציאו קצת אנרגיה. בעודי יושבת בספסל מול קרני השמש שלא חיממו מספיק כי הרוח היתה חזקה מהם, גיליתי שניתן לצפות ברייניר כמעט במלוא הדרו, על גבעה קטנה בשכונה צפונית יותר משלנו. ההר הזה פשוט מדהים.

ביום ראשון יצאנו להייק קצר בפארק מקסים בקנמור – St. Edward גילינו פארק חמוד ממש במרחק חצי שעה נסיעה בלבד מהבית. והכל בזכות הדס שמוציאה אותנו לטייל. היה מזג אויר מהמם, הכי חם שהיה מאז תחילת החורף לדעתי – לא היה צורך ביותר מחולצה קצרה רוב ההייק. עם גילי היה קשה במיוחד בתחילת הטיול, היא ציפתה למשהו אחר (פיקניק וגן שעשועים למרות שסיפרתי לה שלפני הכל יש טיול קטן), באמצע ההייק (אחרי קרוב לחצי שעה של בכי וצרחות מצידה של גילי) הגענו לקצה הצפוני של אגם וושינגטון. המים היו קפואים אבל זה לא מנע מהילדים לשכשך רגליים ולטפס על הסלעים. גילי אפילו זכתה להחליק על הטוסיק לתוך המים. מזל שהיו לי באוטו בגדים להחלפה.

LIR_8491
שוב צוחה ושוב בוחקת

הדרך חזרה מהאגם היתה הרבה יותר טובה מההלוך, כנראה כי גילי רצתה להגיע כבר למגרש המשחקים (הממש שווה) שחיכה בקצה המסלול. מורעבים מהבוקר (לא הספקתי לאכול ארוחת בוקר לפני שיצאנו לטיול) פתחנו שולחן עם מלא אוכל טעים (אין על האוכל המוכן של טריידוש + בגט טרי מסייפוואי). היתה ארוחה נפלאה וחברה נעימה. הילדים רצו לשחק במגרש המשחקים אחרי האוכל וההורים נשארו להתחמם בשמש הנעימה בשולחן. היה יום נפלא ממש!

בערב אחרי שקפצנו לקוסקו בדרך מהטיול וחזרנו הביתה עייפים ומותשים, אלכס הזמינה אותנו להצטרף לארוחת ערב קלילה עם חברים אצלה בבית. כבר אכלנו ארוחת ערב בבית והזמן שלנו היה קצר, אז קפצנו לקצת והיה ממש כיף. יעל ומורן כמעט שכנעו אותנו לעבור לקירקלנד (טל כבר שוכנע לגמרי – בעיקר כי זה קרוב לו לעבודה) ואני עדיין לא השתכנעתי לחלוטין שכדאי לנו. אבל מי יודע, אולי יום אחד זה יקרה. היינו צריכים ללכת מוקדם כי קבעתי ללכת עם יערה לסרט במסגרת פסטיבל הסרטים היהודי (שחבר מהתיכון שלה ביים) והילדים היו צריכים ללכת לישון במילא, כי מחר בית ספר. הסרט (האופה מברלין) היה מורכב ומעניין. אפילו פגשתי פרצוף מוכר (הגר הסייעת של גיא מהגן בשנה שעברה).

בתחילת השבוע אלכס נשארה בעיר לסידורים, אז נפגשתי איתה לשיחה על החיים מול הנוף המדהים במגנוליה. אנחנו צריכות להפגש יותר, אני מתגעגעת.

Maker:L,Date:2017-8-31,Ver:5,Lens:Kan03,Act:Kan02,E-Y
רייניר במבט ממגנוליה, יום שמש יפה עם נוף מטורף – זה כמעט כל מה שצריך.
המון עצים התחילו לפרוח בשכונה, בעוד כמה ימים עצי הדובדבן יפרחו במלוא תפארתם. בתמונה – לא עץ דובדבן

טל יצא לטיול סקי מהעבודה הבוקר, בינתיים נראה שהוא מאוד מרוצה מהספורט החדש שהוא גילה. נראה לי שבעונת הסקי הבאה נבלה המון בשלג 😛

הוא חוזר מחר, אני לא אוהבת לישון לבד. מקווה שהלילה יעבור סבבה.

עוד רגע סופ"ש. שיהיה לנו המשך שבוע נפלא!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )