השבוע שהיה

ב

השיעור הראשון על הקרח ביום רביעי בשבוע שעבר היה מהנה ממש! כל כך התגעגעתי להחליק במסגרת חוג עם מאמנת שנותנת הנחיות ובאמת מלמדת. אז אמנם אני התלמידה הכי טובה בשיעור, אבל זו לא חכמה כשאני בקבוצת מתחילים למרות שיש לי המון ניסיון. אבל אני שמחה על ההזדמנות לחזור על הבסיס כי יש דברים שכבר שכחתי, ככה זה כשלא מחליקים באופן מקצועי במשך 20 שנים. אני מאמינה שאחזור לעצמי מפעם די מהר ואתקדם לעבר תרגילים שעדיין לא יצא לי לנסות, או לבצע באופן מושלם. סוף סוף הזמנתי מחליקיים! מחכה בקוצר רוח שיגיעו! אני כל כך שמחה שמאאן וליאן שיכנעו אותי להצטרף לחוג, בלעדיהן כל הכיף הזה לא היה קורה 🙂

סוף השבוע האחרון היה ארוך מהרגיל בשל ציון יום הולדתו של מרתין לות'ר קינג. כרגיל אחרי חופש ארוך קצת קשה לחזור לשגרה אבל נראה שהצלחנו בכל זאת 🙂

את יום שבת ביליתי בהתרוצצות ממקום למקום. בבוקר ליוויתי את גילי לשיעור שחיה בבריכה השכונתית (היא כבר שוחה ממש יפה, מעניין מתי יעבירו אותה לקבוצת מתקדמים). אחרי הבריכה קפצנו לסופר ואז חזרנו הביתה לקצת. אחרי מנוחה קלה גילי התכוננה ללכת לחגוג עם רובין יום הולדת 8 וגיא הצטרף לחגיגה גם, אחרי טנטרום קצר. בדיעבד, אני ממש שמחה שהוא הצטרף לחגיגת יום ההולדת כי היה לו כיף 🙂 אחרי המסיבה קפצנו חזרה הביתה כדי לאסוף את טל ונסענו לבקר את משפחת רונן החמודים. בילינו אצלם אחה"צ רגוע ונעים וחזרנו הביתה הישר לארוחת ערב, מקלחת ולמיטה.

ביום ראשון קמתי חדורת מוטיבציה להכין ארוחת צהריים לפני שכולם יהיו רעבים (אחרי ארוחת בוקר כמובן). אז יצא שאת הבוקר העברנו בבית ולקראת הצהריים כבר ממש רצינו לצאת כי מזג האויר היה כל כך יפה בחוץ, אז נסענו לגן החיות. התכנית המקורית היתה לפגוש חברים מהשכונה בגרין לייק, אבל זה לא יצא בסוף. (הם נפגשו בלעדינו כי לנו לא הסתדרו הזמנים). אחרי גן החיות חזרנו הביתה ומיד יצאתי לשיעור יוגה. במסגרת החברות המוזלת לשבועיים שעשיתי במכון היוגה, אני יכולה ללכת לכל שיעור שמתחשק לי ללא תשלום נוסף, אז אני מנסה לבחון כמה שיותר סוגי יוגה שאפשר. בינתיים ניסיתי שני סוגים והתאהבתי בסוג אחד ממש. הערב הולכת שוב… במשך השבוע אדגום שיעורים נוספים.

ביום שני תכננו לנסוע להייאק, לדגום את השלג עם מזחלות יחד עם משפ' שפירא, אבל בסוף נסענו לדיסקברי פארק לטיול נחמד. הגענו לפני החברים, אז הלכנו ישר לגן המשחקים החדש שבנו, הוא מגניב ממש והילדים נהנו מאוד לחקור אותו ולשחק, יחד עם מלא משפחות אחרות שבאו להנות מיום יפהפה בחוץ. היה טיול מהנה, עם נוף מהמם להרי האולימפיק ולרייניר, השמש חיממה אותנו מאוד וכך יצא שחצי טיול סחבתי את המעילים של הילדים ושלי. לא ממש יכולתי להשתמש במצלמה שלי וחבל. לאחר דיונים רבים על איפה כדאי לאכול, החלטנו לנסוע מחוץ לעיר למסעדת פועלים יפנית, שמגישה מנות בתוך קופסאות בנטו. היה ממש טעים! לא אכלתי סושי המון המון זמן ונהניתי מכל ביס 🙂 סוף סוף סושי עם רוטב טריאקי אמיתי! אחרי המסעדה נפרדנו מהחברים וסגרנו את הטיול בוולאמרט, כי אי אפשר להגיע לאיסט סייד בלי לבקר בוולמארט. בוולאמרט מצאתי את כל הדברים האחרונים שהיו חסרים לנו לערב הבינלאומי בבית הספר של גילי (אנחנו מיצגים את ישראל יחד עם 3 משפחות נוספות, מקווה שיהיה מגניב).

חזרנו הביתה לבצק שתפח ממש, הכנתי אותו קצת לפני שיצאנו לטיול והוא חיכה יפה שאחזור הביתה לטפל בו. יצאו פיתות משולמות! רכות, נימוחות ועם כיס מהמם. גם אחרי הקפאה והפשרה קצרה במיקרו הפיתות עדיין מושלמות. סוף סוף הצלחתי לייצר פיתות שממש מתחשק לאכול.

Maker:L,Date:2017-8-31,Ver:5,Lens:Kan03,Act:Kan02,E-ve

מחר שיעור נוסף על הקרח, מחכה לזה ממש! שיהיה לנו המשך שבוע נפלא…

dashed (1)
טעימה קטנה לקראת הערב הבינלאומי בבית הספר, עושה חשק לבקר בישראל…

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )