חנוכריסמס

ב

לפני כשבוע ליוויתי טיול של הכתה של גילי, הטיול כולו סבב סביב אורות ומוצגי קריסמס בעיר. בניגוד לשנה שעברה, השנה הרבה יותר קל ללוות טיולים עם הכיתה של גילי כי הילדים הרבה יותר בוגרים ומקשיבים. ביקרנו בתערוכת Gingerbread מגניבה ממש, עברנו בתוך בית שהורכב מ-Gingerbread וממתקים, הילדים עשו סיבוב על הקרוסלה ולסיום נסענו במונו רייל בחזרה לסיאטל סנטר לארוחת צהריים ומשם חזרנו את כל הדרך לבית הספר ברגל. הילדים טיפסו את הגבעה בלי המון תלונות ולהורים היה קצת יותר קשה.

העץ המפואר ב-Westlake center

סיאטל מפוסלת בממתקים
אפילו דיקס קיבלו מיצג משלהם
המיצג האהוב עליי! אורקה ממרשמלו וסוכריות גומי

בשבת פגשנו את מאאן וליאן עם משפחותיהן בהיכל הקרח בשורליין, עזרתי להם להתגבר מעט על הפחד להחליק וגיליתי שגילי התקדמה בהחלקה ממש יפה בעצמה 🙂 עוד כמה אימונים כאלה והיא תחליק חופשי בלי לפחד. בכל פעם שאני על הקרח אני ממש מתבאסת שאין לי מחליקיים משלי… אבל יש לי יום הולדת בקרוב, אז…

נום נום נום

אחרי הקרח גילי ואני עצרנו בקריספי קרים, כי יש להם את הדונאטס הכי טעימים וטריים שאכלתי בחיי. גילינו חנות מגניבה לגמרי, עם דונאטסים מכל הסוגים, הטעמים והצבעים וגם מכונה ענקית לייצור דונאטס שניתן להתבונן בה דרך חלון זכוכית. גילי נהנתה להסתכל על תהליך הייצור בזמן שחיכינו לתורנו בהזמנת הדונאטס. חזרנו הביתה עם 7 דונאטסים שונים (2 מהם היו ג'לי דונאטס תות שדי הזכירו סופגניה ישראלית). לא עברו 5 דקות מהרגע שהנחתי את קופסת הדונאטס על השולחן עד שכולם חוסלו. נראה לי שאין ברירה, בקרוב אצטרך לבקר שם שוב 🙂 היה יום מהמם עם גילי, אני ממש שמחה על ההזדמנות מדיי פעם לבלות איתה לבד.

הימים הראשונים של חנוכה היו מלאים באירועים, חב"ד עשו אירוע מגניב בשכונה עם להטוטן אש, איש על קביים מחופש לסביבון, עוגיות סביבונים שניתן לצייר עליהם עם טוש אכיל ושאר הפתעות לגדולים ולקטנים. היה אירוע שמח שסוקר ע"י חברת החדשות המקומית (אני פחות אוהבת את החלק הזה, אבל גם זה קרה). אפילו הגננת של גיא הגיעה לאירוע וממש שמחתי שהיא באה גם 🙂 ביום רביעי בשבוע שעבר חגגנו גם עם עינב ורם החמודים שהזמינו אותנו למסיבת חנוכה על גג הבנין המגניב שלהם בקפיטול היל, היה ממש כיף וטעים וההחלטה להביא לילדים אייפדים היתה מאוד מוצלחת, ככה אף אחד לא השתעמם וכולם נהנו (הם היו הילדים היחידים חוץ מיובלי של מיכל ורן, אבל היא רק בת חודשיים וחצי).

שבוע החופש הראשון של הילדים עבר בנעימים, בילינו די הרבה בבית כי קר בחוץ, אבל מדיי פעם הוצאנו את האף החוצה. קצת גינה, קצת גלידה במנצ'יס וקצת (ממש קצת) אביב חומוס בקפיטול היל. אה כן, סוף סוף ביקרנו בחומוס החדש שנפתח לא מזמן. אז המנות באמת קטנות ויקרות אש כמו שציינו שאר הישראלים שביקרו שם, החומוס היה טעים אבל הגעגועים לכספי בשכונה התל אביבית שלנו עזים.

ביום שלישי האחרון חגגנו את הנר השמיני של חנוכה. הזמנו חברים מרחבי סיאטל להדליק איתנו נרות ולנשנש לביבות. כל מי שהוזמן הגיע והבית היה בתפוסה מלאה + כל כך הרבה אור וצחוק ושמחה ובלי אורי אחד, שהיה מאוד מאוד חסר. הכנתי במיוחד בשבילו מגש ענקי של לביבות, אבל הוא לא הגיע. ואני לא הייתי מסוגלת לטעום מהלביבות בכלל.

Maker:L,Date:2017-8-31,Ver:5,Lens:Kan03,Act:Kan02,E-ve

אתמול קבענו עם המשפחה של יערה והמשפחה של הדס להפגש ב- Hyak עם מזחלות כדי לשחק בשלג. כל אחד יצא בשעה שונה מהבית וכך יצא שבכלל לא נפגשנו בשלג, אלא רק אחרי בדיינר Twede's cafe בנורת' בנד. אז את יערה ומשפחתה פגשנו מחוץ לדיינר כי הם בדיוק יצאו משם ונתנו לנו כיף לפני שהלכו ואת המשפחה של הדס פגשנו בפנים, הם חיכו לנו בשולחן גדול שהתאים לכולנו. מסתבר שהדיינר הזה מפורסם בזכות הסדרה "טווין פיקס" (שמעולם לא צפיתי בה, אבל יש לי הדמנות כי היא חינמית דרך אמזון פריים). ההמבורגר שלי היה לא רע בכלל וחוץ מגילי שהתלוננה על הפיצה, כולם די נהנו מהאוכל שלהם. סה"כ סיום מוצלח ליום מהנה 🙂

IMG_20171223_133008-EFFECTS
בדרך לשלג

מזחלות!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )