אפילו החורף יפה כאן

ב

הגיע הזמן הזה בשנה, שבכל סופרמרקט \ מאפיה נישא ריח הסופגניות אל על, אבקת סוכר מעטרת כל פרצוף שני ברחוב והריבה, אח הריבה! אבל לא כאן בסיאטל הרחוקה. כאן אין ריח של סופגניות בכל סופר, די קשה למצוא מאפיות טובות באופן כללי והדונאטס ממש לא משתווים לטעם של סופגניה ישראלית טריה ונימוחה, אפילו אם היא לא קיבלה חותמת "רולדין". נראה לי שחנוכה זה החג היחיד שאני מתגעגעת לחגוג בישראל. אולי זה גם קשור לעובדה שלהכין כאן סופגניות אמיתיות אני לא ממש יכולה בעצמי, בכיריים חשמליים קשה לשמור על טמפרטורה קבועה וזה ממש נחוץ כשמטגנים סופגניות. יום אחד יהיו לי כיריים גז שוב…

אז בתקופה האחרונה בילינו די הרבה בבית, הקור בחוץ גורם לנו להשאר בפנים 🙂

קצת חוץ, כי צריך להתאוורר. טיול אופנים עם הילדים בגשם, יש בזה משהו מרענן

בשבוע שעבר יצאתי לטיול רגלי עם ג'סטין ומאאן, כיתתנו רגלינו לכיוון דאון טאון ובדרך עצרנו בבל טאון,  במאפיה צרפתית מעולה(!) אבל ממש. La Parisienne french bakery הם מכינים Paris brest כל כך טעים שאני כבר שבוע חולמת לאכול שם שוב… גם האקלר (קפה) שקניתי היה לא רע בכלל. צריכה באמת לארגן טיול לבל טאון שוב בקרוב 🙂

Christmas is coming!

בשבוע שעבר קבענו להפגש עם ליאור ולילך מחוץ לקניון בלוויו, כדי לצפות במצעד קריסמס צבעוני, נוצץ ורועש במיוחד. הגענו קצת מאוחר, דקות ספורות אחרי שהמופע התחיל והיה קשה למצוא את החברים בקהל, או לנסות להדחף קצת כדי לראות משהו בין ההמון. אז במקום טיפסנו על אחד הגשרים בכניסה לקניון וזכינו לחווית צפיה מגבוה ובפחות דציבלים מהרחבה למטה. היה נחמד. ונוצץ. ושלג מזוייף. מאוד אמריקאי בסה"כ. 🙂

טיול קצר בקניון הכניס אותנו לאוירת קריסמס, הקניון מקושט כולו בצבעי החג כמיטב המסורת ואפילו סנטה ישב לו בכורסא וחיכה להפחיד ילדים קטנים שבאו להצטלם איתו.

אפילו אני קיבלתי מתנות לחנוכריסמס השנה, טל קנה לי טלפון חדש (כי הישן שלי ממש מקרטע) וגוגל הום לשמוע מוסיקה. אנחנו לאט לאט הופכים לאמריקאיים עם כל הקניות האלה. מעניין אם מתישהו יימאס לנו.

ביום שישי האחרון ליוויתי את הכיתה של גילי לתיאטרון הילדים במרכז העיר, היתה הצגה מקסימה ממש Mr. Popper's penguins – גילי נהנתה מאוד והילדות בקבוצה שליוויתי היו נהדרות, נראה לי שזה היה הטיול הכי קל עד כה 🙂

מתחממים ומחכים ל S'mores בליווי שוקו חם בתרמוס מהבית

אתמול (ראשון) ביקרנו בגן החיות לכבוד תערוכת האורות המסורתית, מסתבר שכמונו עוד המון אנשים חשבו שזה זמן טוב לבקר בתערוכת האורות וגן החיות היה מלא מדיי. בשנה שעברה היה מושלם, אני לא ממש זוכרת אבל מאמינה שזה בגלל שביקרנו באמצע השבוע ולא בסופ"ש כמו עכשיו. אז האורות הלהיבו אותי פחות ונראה שגם את הילדים, כמות האנשים שזרמה ממקום למקום היתה עצומה וזה באמת היה לא נעים. לפחות לא היה לי קר, בזכות ציוד השלג שלבשתי לכבוד הטיול. (מכנסי השלג הם להיט, גם כשלא יורד שלג אבל ממש קר בחוץ).

אולטרה סגול וגירים זרחניים, מי צריך יותר מזה?!

חיים מעל לעננים

הבוקר הזריחה היתה כל כך יפה שהייתי חייבת לעלות לגג הבנין לצלם. לא היתה ראות בכלל לאליוט ביי, אבל במקום קיבלנו ערפל מטורף והיה נראה כאילו אנחנו גרים מעל לעננים.

היום בגן של גיא חגגו את חנוכה, אז את הבוקר שלי ביליתי עם גיא בגן, שיחקתי במשחקי סביבונים עם הילדים והגננת, רקדתי הורה עם כל הילדים ולקינוח (לאחר שבמפגש הבוקר הגננת שחוגגת בעצמה חנוכה סיפרה לכולם על החג) הקראתי לילדים סיפור על חנוכה. היה אחלה, גיא היה כל כך מאושר שהשתתפתי וקראתי לכולם 🙂 הוא חילק לכל הילדים בסיום הפעילות סביבונים ומטבעות שוקולד (בשקיות של אמהות משקיעות שהכנתי מראש) בגאווה רבה 🙂 מחר מדליקים נר ראשון עם חב"ד בשכונה! ובמשך השבוע מצפות לנו שלל פעילויות חג. שיהיה לנו חנוכה שמח!

איך יודעים שהגיע החורף? האוטו מתריע על טמפ' נמוכות וסכנת החלקה בכביש, כל הצמחים צמודי הקרקע קופאים (גם העלים שנשרו לא מכבר מהעצים) ואני מחליקה על הטוסיק באמצע כביש חלקלק כי אין פיסת אספלט ללא קרח לדרוך עליה. לישבן שלום.

עלים קפואים ב 9:30 בבוקר

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )