מטיילים לפני שייגמר לנו הקיץ

ב

סופי שבוע ארוכים זה משהו שאני אוהבת במיוחד בסיאטל, בעיקר כאלה שמשלבים בתוכם אטרקציות לא שגרתיות. אז בשישי האחרון ארזנו מזוודה ונסענו כשעה וחצי צפונה לאנקורטס. הגענו די מוקדם ולשמחתנו יכולנו לעשות צ'ק אין למלון למרות השעה המוקדמת. לאחר מכן הסתובבנו קצת בעיירה הקטנטנה ועצרנו לארוחת צהריים במקדונלד'ס – לא ביקרנו שם הרבה זמן וטיול משפחתי שובר שגרה זו הזדמנות נהדרת לקצת רעל. פחות משעה לפני האטרצקיה המרכזית גילינו שלא ארזנו לטל סווטשירט ומעיל – פריטי חובה לפני הפלגה במהירות של כ-25 קשר. חיפוש אינטרנטי של חנויות לבגדי גברים בעיירה המנומנמת הוביל אותנו לאאוטלט הכי קרוב שנמצא במרחק של כ-13 מייל. לא היה לנו זמן אז החלטנו לחפש סווטשירט בכל חנות אפשרית בלי לעזוב את אנקורטס, המחירים היו יקרים מדיי עבור פריטי לבוש שלא שווים את המחיר, אז טל החליט לתמוך ב  Seattle Seahawks ולקנות שמיכת פליז כחולה-ירוקה עם לוגו הקבוצה. לפחות ארזתי לו כובע צמר, כפפות ומחמם צוואר, אז בסופו של דבר היה בסדר 🙂

בשעה 15:10 התחיל הבורדינג והתייצבנו בול בזמן נרגשים לקראת ההפלגה עם Island Adventures, הסירה היתה חדשה ונוצצת ומאוד מאוד נוחה. להשוות לקליפר – היה הרבה יותר מגניב מכל הבחינות! כשעה לתוך ההפלגה התחלנו לראות כלבי ים משתזפים בשמש על הסלעים, נשרים קרחים על עצים מרוחקים ולאחר כשעה נוספת הגענו סוף סוף אל היעד – משפחה של 5 לוויתני אורקה מהממת נגלתה לפנינו, התקרבנו ככל האפשר אבל זה אף פעם לא מספיק קרוב. היה מדהים! הם צללו ועלו לפני השטח וחוזר חלילה ובילינו לצידם מעל שעה. אריה ים ששחה לא רחוק גרם לצוות הספינה לחשוב שאולי נראה מופע נשיונל ג'יאוגרפיק בלייב, אבל לצערנו זה לא קרה. הם כנראה היו שבעים מספיק. 🙂

IMG_20170811_175247-ANIMATION

הילדים התעניינו בלוויתנים לפרקים קצרים בלבד, גיא התלהב בעיקר מהמשקפת שחילקו לכל מי שחפץ בכך.

הפעם הצטיידתי מראש במספיק אוכל לכולנו לזמן ההפלגה (שארכה כ-4 שעות) וחזרנו למלון קצת לפני 8 בערב שבעים ועייפים. בבוקר יצאנו להסתובב קצת בדאון טאון וגילינו שיש שוק איכרים בשבת, אז הלכנו לראות מה קורה. מצאנו שוק קטן וחביב עם דוכני פירות, ירקות ואוכל מוכן וכמה דוכנים מקסימים של אמנים מקומיים.

ארוחת בוקר בשוק
הידרנט שהוסב לברזיה הלהיב אותנו מאוד בדרך לשוק

בדרך חזרה הביתה, עצרנו לאכול צהריים בדניז', גם שם לא ביקרנו המון זמן (מאז הטיול האחרון שלנו עם דב ודורין לוונקובר – געגועים!) הפנקייק לקינוח היה טעים כרגיל. משם המשכנו לאאוטלט שלא ביקרנו בו עדיין, חוץ מחנות אחת (מייקל'ס) לא התעניינו יותר מדיי. משם המשכנו לפרימיום אאוטלט הבא והאהוב עלינו שנמצא באיזור טולאליפ. ביקרנו שוב בחנות האהובה עלינו – קולומביה – ויצאנו עם שלל רב במחירי אאוטלט שווים.

הגענו הביתה בסביבות 16:30 עייפים ותשושים ובשעה 18:00 התייצבנו לפיקניק כיפי באחת הגינות בשכונה, עם חברים מבית הספר של גילי. היה כיף וטעים! הילדים היו כל כך מותשים ממאורעות היום, שנרדמו ברגע שנכנסו למיטה, סיום מעולה ליום מוצלח 🙂

את חלקו הראשון של יום א' בילינו במנוחה בבית, אחה"צ קפצנו לקניות בקוסקו ואחרי פיזור המצרכים במקומם, לקחנו אוטובוס לדאון טאון והלכנו לטייל בנמל לפני השקיעה. היה טיול נהדר וסיום נפלא ליום.

IMG_20170813_185218-EFFECTS

אמנות רחוב
פייק פלייס מרקט מתחדש!

בערב של יום שני, פגשתי חברה שבאה מישראל לביקור משפחתי בבלוויו, ישבנו במסעדה אסייתית ונהנו מאוכל טעים, משם המשכנו לפארק חדש ומקסים בדאון טאון בלוויו, היה ממש כיף לפגוש אותה!

מה עושות 2 אמהות בדייט ללא ילדים? מקשקשות על הילדים בפארק!

שאר השבוע עבר די מהר, בטיולים עם חברים (קארקירק פארק ודיסקברי פארק), שיעורי שחיה לילדים ומנוחה בבית. מעניין מה יביא איתו סוף השבוע הבא…

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )