קייטנת "חמאס", שוקולד כמו באירופה ואגם אחד קסום

ב

ביום שישי לקחתי את הילדים לטיול בגן החיות. היה יום שמשי חם ונפלא בחוץ ודי נמאס לי להסתובב סתם בשכונה, אז נסענו לשחק מחבואים בעלי חיים בגן החיות. הטיגריס שיחק איתנו גם תופסת, בנוסף למחבואים. שאר החיות התחבאו מפני השמש הקופחת ואפילו דרקון הקומודו הצעיר יצא מאזור המחיה הרגיל שלו לשמש החמה. ככה זה בקיץ, לפעמים כיף יותר להסתובב בגן החיות דווקא בחורף 🙂

בשבת המרכז הקהילתי בשכונה חגג את הקיץ וכמו בשנה שעברה היו שלל פעילויות חינמיות לילדים במגרש שמול המרכז הקהילתי. כרגיל גילי וגיא נהנו במיוחד לקפוץ במתנפחים 🙂 הפעם היתה גם סדנה לייצור טילים, כי גם בסיאטל צריך קייטנת "חמאס" מדיי פעם.

היכון לשיגור
הטיל באויר! איפה כיפת ברזל כשצריך אותה?

מאוחר יותר קפצנו לליזה הביתה, לא נפגשנו הרבה זמן והתגעגעתי 🙂

ביום ראשון קבענו עם תמר לצאת להייק בטייגר מאונטיין. ציפינו למסלול חביב כבד"כ אבל הדרך התגלתה כמאוד לא נוחה, התרגלנו לטוב בטיולים הקודמים שלנו. השביל היה ברובו צר מאוד ומלא בצמחיה סבוכה משני צידיו, דבר אשר הקשה עלינו את ההליכה ודי חששנו להדקר מצמחים רעילים רוב הדרך. התגרדתי כל הדרך הביתה רק מהמחשבה שאולי בטעות נגעתי ב Poison Ivy או Poison Oak. למסלול הזה לא נחזור שוב. עם תמר לעומת זאת היה ממש כיף 🙂

princ_rm_photo_of_poison_ivy_oak_and_sumac
צמחים רעילים – תמונה מהרשת

אחרי כשעה וחצי עם ילדה שלא מפסיקה להתלונן כל הדרך וילדון שהחליק ונפצע בקטנה לקראת סוף המסלול, חזרנו סוף סוף לאוטו וקפצנו רגע ל-QFC באיסקוואה, כדי להצטייד במצרכי פיקניק. בעודי משוטטת באגף אחד בסופר, טל שלח לי תמונה של אחד הממתקים האהובים עליי מאגף אחר. לא ברור לי איך חזרתי הביתה רק עם דלי אחד ולא עם מדף שלם. מעניין אם אמצא מלטיזרס גם ב-QFC הקרוב לביתי… קשה למצוא שוקולד אירופאי טעים באמריקה.

רגעים קטנים של אושר!

נסיעה קצרה הובילה אותנו ל- Lake Wilderness Park פארק מקסים במייפל וואלי, רק כ-50 דק' נסיעה מהבית. בדרך לפארק ראינו במבי חוצה את הכביש עם אמא 🙂

בפארק נשנשנו שלל מטעמים, גיא חנך את הערסל החדש שלנו סוף סוף וגילי שכשכה רגליים במים וחלמה לשחות עם שאר הילדים במי האגם הקפואים. ההורים של הילדים האחרים היו יותר נחמדים מאיתנו, הם דאגו לילדים שלהם לבגד ים ומגבת. נראה שאין ברירה – חייבים לקחת בגדי ים לילדים ומגבות בכל יציאה מהבית בסופ"ש. איכשהו כמעט תמיד מגיעים לאיזה אגם 🙂

LIR_7883
מנוחת הלוחם, אחרי כשעה וחצי של הליכה ביער
LIR_7893
כמה יפה כאן!
LIR_7891
לו רק מייפל וואלי לא היה כל כך רחוק מסיאטל… אולי הייתי מסכימה לגור כאן
LIR_7911
משתכשכים

לסיום הסופ"ש ליזה ויולי קפצו לומר שלום ולהביא לנו מקדחה לקראת מעבר הדירה הקרב ובא שלנו, אוטוטו עוברים לקומה אחרת באותו הבניין, בעיקר כדי להתרחק מהשכנה שנהנית לעצבן אותנו וגם כדי להתעורר בבוקר לנוף המהמם של מפרץ אליוט.

יש לנו שכנים ישראלים חדשים בבניין! איזה כיף לנו 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )