תיירים בסיאטל ליום אחד

ב

LIR_7840

יום העצמאות האמריקאי אצל ג'ן היה ממש כיף! הילדים נהנו מחברת הילדים האחרים שהסתובבו ברחבי הבית והחצר וטל ואני נהנינו מחברת המבוגרים ומאוכל טעים. באיזשהו שלב של הערב גילי וגיא השתלטו על עמדת הקריוקי כששרו שירים מסרטי דיסני בקולי קולות ושיעשעו את כל מי שהיה במרתף באותו הזמן 🙂 גם שולחן הסנוקר עבד שעות נוספות והיה כיף לחזור לשחק קצת פול.

נאלצנו לומר לכולם שלום בסביבות 21:30 כי כבר נעשה מאוחר ולפנינו היתה נסיעה של 35 דק' הביתה. הגענו ישר לתחילת הזיקוקים ברחבי סיאטל, אז קפצנו רגע לקרי פארק כדי לראות אם יש זיקוקים מכיוון הספייס נידל. התאכזבנו לגלות שאין (כנראה שרק בערב השנה החדשה מרימים שם מופע זיקוקים) אבל כן נצפו זיקוקים באזור ביינבריג' איילנד, לכל אורך החוף. אחרי קרי פארק עלינו ישר לגג הבניין כדי לנסות לראות את הזיקוקים מכיוון South lake union. ראינו מעט מאוד. בשנה הבאה ננסה לתפוס קצת יותר זיקוקים 🙂

LIR_7832

ביום חמישי ביקרנו בגינה בקרי פארק, גילי פגשה שם את הנרי (חבר מהכתה שלה) ונראה היה שכיף להם לשחק יחד. באיזשהו שלב הם מצאו ממטרה פועלת באזור והחליטו לעשות יום המים. היה יום חם במיוחד, אז טוב שהם מצאו דרך לקרר את עצמם 🙂 גיא לא התקרב למים.

ילדה ישראלית בסיאטל – חם היום? בוא נעשה מזה יום מים!

ביום שישי פגשנו את ליזה ויולי בגרין לייק, יצאנו לטיול קטן סביב האגם ובסופו יצאנו לשייט בסירת פדלים. לא הייתי חוזרת על החוויה הזו שוב, פעם אחת מספיקה לתקופה של כמה שנים 🙂 כן מתחשק לי לנסות קייאקים.

מתחרים בברווזים, הברווזים ניצחו!

קינחנו את הטיול בגרין לייק בגלידה וחזרה הביתה.

ביום שישי שוב התארחנו בחב"ד השכונתי, היה אירוע די גדול כי הם חגגו שנה לאירוע השכונתי הראשון שלהם. היה ערב חביב. אני מעדיפה את הערבים האינטימיים יותר אצלם, פחות מתחברת לאירועים המוניים, אני אף פעם לא מוצאת את עצמי בכאלה…

בשבת אירחנו חבר ישראלי שהגיע לביקור יום בסיאטל, לקחנו אותו לחלק מהאתרים האהובים עלינו בעיר וקינחנו את היום בטיול קצר לבלוויו וקירקלנד, היה יום נהדר בחוץ! כיף שהוא בא לבקר אותנו 🙂

South lake union
נקודת תצפית מהאגם על העיר

בבוקר שבת קיבלתי הודעה מאמא שלי שאחי נפצע קל בתאונת אופנוע. הוא שבר את הרגל בצורה רצינית וצפויה לו החלמה די ארוכה, מקווה שתקופת ההחלמה שהרופאים קבעו תתקצר. מקרים כאלה גורמים לי להתבאס שאני רחוקה מאוד. אי אפשר לבוא לעזור וזה ממש קשה. חלק מהמינוסים של לגור רחוק מהמשפחה 😦

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )