שמש, כמה שמש!

ב

ביום רביעי בשבוע שעבר, הוזמנו לחגוג את שבועות בבית חב"ד, היה טעים ונעים כרגיל. חברים שלנו שימחו אותנו במיוחד כשהגיעו משכונה מרוחקת לחגוג איתנו יחד 🙂

בחמישי נפתח שוק האיכרים לכבוד הקיץ הממשמש ובא, מזג האויר החמים תרם לפתיחה חגיגית ועמוסה באנשים ודוכני מזון. גיא חזר להנות מהפיצה האהובה עליו, גילי ביקשה המבורגר לשם שינוי וטל ואני נהנינו מההודי הטעים שהתגעגענו אליו כל החורף. והגלידה – אח, איזו גלידה! אחרי השוק הלכנו ליריד המדע בבית הספר של גילי, הילדים הציגו עבודות עליהן עבדו במשך חודש והיה מקסים ממש. גילי לא השתתפה ביריד, אולי בשנה הבאה…

ביום שישי די התעצלנו ולא יצאנו מהבית אחרי בית הספר, למרות מזג האויר המהמם. לפחות הוצאנו קצת אנרגיות בבית עם Just dance בגרסת ה- xbox. היה משעשע!

בשבת חגגנו ליולי יום הולדת אצל ליזה בבית, היה טעים וכיף. גם שם ניסינו לרקוד קצת מול האקס בוקס – היה מאוד משעשע. בערב יצאנו ל"ערב בנות" ספונטני – ישבנו בבר חביב, לגמנו משקה ראשון ונשנשנו מעט. אחרי הבר עידן ואני נפרדנו מהבנות שחזרו הביתה והמשכנו את הערב בברים נוספים באזור קפיטול היל. זה מאוד משחרר להסתובב בברים של גברים שמעוניינים בגברים אחרים ולא בנשים, בלי שאיזה ערס מעצבן ינסה להתחיל איתי 🙂 מצד שני – זה יכול להיות גם קצת מעליב :-p

אז עברנו מבר אחד לשני שתינו עוד קצת ומשם המשכנו לעוד בר ועוד – באיזשהו שלב הפסקתי לספור בכמה ברים ביקרנו. מזג האויר בחוץ היה מושלם והיו המון אנשים ברחובות, לא נראה לי שראיתי אזור נוסף בסיאטל עם כל כך הרבה אנשים שמסתובבים ברחובות באמצע הלילה. בבר האחרון כשהתחיל להתמלא ברוקדים אפילו יצא לנו לרקוד קצת. היה לילה מהמם!

בדרך לערב בנות עוצרים לקנות איזו פרארי
ככה מתחילים לילה מהמם!

ביום ראשון גיא לא הרגיש טוב ונשארתי איתו בבית בזמן שטל וגילי יצאו לטיול עם חברים באזור אלקי (אבל משום מה בכלל לא הגיעו לחוף אלקי בסופו של דבר). היה מזג אויר מושלם בחוץ וממש התבאסנו להשאר בבית, אבל לפחות זכיתי לשנ"צ שהייתי זקוקה לו ממש, בזכות העובדה שגיא נרדם לכ-3 שעות בעצמו.

ביום שלישי אחרי החוג של גילי, נסענו לאסוף את טל מהעבודה ומשם נסענו לפארק מדיסון לפגוש את דורין והילדים. מצאנו שם רצועת חוף קטנה וחביבה מול אגם וושינגטון, היה יום חם וכמה אמיצים נכנסו לרחוץ במים הקפואים. עשינו פיקניק עם ארוחת ערב שהבאתי מהבית והילדים שיחקו בחול מעל שעה. אחרי שנפרדנו מהחברים גילי וגיא התעקשו לחצות את הכביש כדי לשחק בגינה שממול. היה להם כל כך כיף שהיה ממש קשה לשכנע אותם שצריך כבר לחזור הביתה כי מאוחר. בדרך הביתה עלינו בטעות על ה-520 שמוביל לבלוויו. כנראה היינו חייבים לטעות בכביש כדי לראות את רייניר היפהפה בדרך לבלוויו ושקיעה מהממת אחרי שהסתובבנו חזרה לכיוון סיאטל. הגענו הביתה בסביבות 21:00, ישר לאמבטיה ולישון!

מדיסון פארק
!My first Artisan Bread
תמיד שמחים למצוא מגרש משחקים חדש!
סנאי!

השבוע התחיל חם ומקסים, היום – חמישי התקרר מעט. מקווה שהטמפרטורות יעלו מהר שוב 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )