מטיילים

ב

ביום שישי טל יצא מהעבודה מוקדם (הוא השתדל לצאת מהעבודה מוקדם יחסית במשך כל השבוע שהיה, כי הילדים היו בחופש). אז החלטנו לבקר בגן החיות, כי לא היינו שם הרבה זמן. מזג האויר היה מקסים, השמש יצאה ולא היה קר מדיי. גילינו חלק חדש שלא הכרנו קודם (ביקרנו שם די הרבה בשנה החולפת ובכל זאת מצליחים לגלות אזורים חדשים בכל ביקור, גן החיות הזה לא מפסיק להפתיע).

IMG_20170414_151054 (1)
טפיר! בכלל לא ידעתי שקיים כזה בגן החיות…
ויש גם אורנג אוטן

סיימנו את הביקור עם גלידה והביתה, להמשך שגרת ערב מבולבלת מיותר מדיי חופש.

בשבת חברים שלנו הזמינו אותנו להצטרף אליהם לטיול ל Bainbridge Island, הצטרפנו בשמחה ואפילו הספקנו להגיע למעבורת שיצאה מסיאטל בשעה 9:35! הישג מרשים למשפחת ישנונים כמונו.

LIR_6683 (1)
הילדים נרגשים לקראת המעבורת
LIR_6690
הנה היא באה!
LIR_6706
ובמעבורת זה מדהים! אתה מרגיש שאתה בתוך מעבורת 😀
LIR_6715
ביי סיאטל! נתראה מאוחר יותר

ההפלגה במעבורת עברה בנעימים והגענו ממש מהר לאי (הפלגה של כ-35 דקות שטסו לנו). משם נסענו כמה דקות אל הפארק בו טיילנו – The Bloedel reserve נפרדנו בכניסה מ-40 דולר למשפחה ונכנסנו לפארק מקסים מלא צמחיה מטופחת המכילה צמחים מכל מיני מקומות בעולם (מהתקופה שעוד היה ניתן להכניס צמחים בלי כל מיני הגבלים – לא בטוחה כמה טוב זה עשה לצמחיה המקומית, אבל מילא).

LIR_6778

LIR_6881 (1)

LIR_6874

LIR_6883

LIR_6811

טיילנו כשעתיים במסלול מעגלי, היה מקסים 🙂 כשסיימנו שם עצרנו לאכול בדלי של סופרמרקט (היה טעים! מכינים שם טורטיות טריות ומעולות במקום, עכשיו צריכה למצוא סידור דומה בסיאטל. יש להם סניף בבלארד, מעניין אם גם שם מכינים טורטיות טריות במקום). משם המשכנו לגלידריה מאוד מומלצת ברחוב הראשי של האי, רק כדי לגלות שהיא לא כזו וואו, יחסית לוניליה או אייסברג הישראליות 🙂 היו שם המון טעמים של גלידה וטעמתי כמה גלידות שהיו מתוקות מדיי וביאסו ממש. מזל שבחנות ליד מכרו קרפ צרפתי מעולה עם מלא נוטלה ובננה טריה עם קצפת מעל. אז אם ממליצים לכם ללכת לגלידריה בשם Mora – תזכרו שעדיף להמנע מהתור הארוך לגלידה בינונית וכדאי במקום לנסות את הקרפ.

אחרי הקרפ התעייפתי נורא ורציתי לחזור כבר הביתה. חזרנו לרכב והחברים אמרו שכנראה לא נספיק למעבורת הקרובה, טל החליט לנסות בכל זאת ולשמחתנו לא היינו צריכים לחכות כ-40 דקות למעבורת הבאה. הגענו לסיאטל בצ'יק ואחרי סיבוב קצר באוטו שכלל רחיצת מכוניות הגענו סוף סוף הביתה. (הרחיצה היתה די אגרסיבית לאוטו כנראה, כי התפרקה לנו לוחית הרישוי הקדמית בעקבותיה. אבל היי, לפחות האוטו שלנו נקי! לא זכרתי שהוא יכול להיות כל כך מבריק ונוצץ).

ביום ראשון חברים מהעבודה של טל הזמינו אותנו להצטרף אליהם לטיול באזור בלוויו – Evans Creek preserve, התארגנו בזריזות והצלחנו להגיע למקום היעד בזמן, אנחנו ממש מפתיעים את עצמנו לאחרונה.

טיילנו ונהנינו, איבדנו את גילי ותמר ומצאנו אותן שוב, ישבנו לאכול ולנוח מול שולחן פיקניק מקומי ונשארנו לנוח עוד, בזמן שליאור לקח את הילדים למצוא אוצרות. היה יום מקסים עם מזג אויר מושלם 🙂

LIR_6898
בדרך לבלוויו הראות לרייניר היתה מדהימה

LIR_6905

LIR_6909

אחרי הטיול בפארק גילי רצתה שנמצא לה מגרש משחקים חדש – אז נסענו למרסר איילנד למגרש משחקים ששיעמם את גילי די מהר, משם נסענו עוד כמה מטרים למגרש משחקים בבית ספר, שהיה לא רע בכלל. הילדים שיחקו שם עם טל בזמן שאני נמנמתי באוטו. היה טיול מוצלח מאוד!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )