פורטלנדיה

ב

לפני כשבוע וחצי גילינו חוף ים מקסים שנמצא ממש קרוב אלינו, בשכונה ליד. חברים המליצו לנו לבקר שם ולא יצא לנו עד כה. גילינו חוף מהמם עם חול ים אמיתי שניתן לבנות בו ארמונות, גינת משחקים שווה לילדים וריח משכר של ים עם יאכטות שיוצאות להפלגות קצרות מהמרינה שליד. מעל החוף ישנו יער קטן עם מסלול הליכה. היה קריר מדיי בתוך היער, אז לא יצא לנו לטייל בו, יש לי הרגשה שזה עוד יקרה. הילדים נהנו מאוד בחוף, היתה ראות מהממת ושמש, אבל הרוח לא נתנה לשמש לחמם יותר מדי לצערנו.

lir_6139
בשמלה ורדרדה וקוקיות
lir_6117
ששש, מטפסים פה

השבוע עבר יחסית מהר, חיכינו לסופ״ש הארוך בקוצר רוח – הזמנו שני לילות במלון עם חברים בפורטלנד מבעוד מועד וספרנו את הזמן לאחור עד הטיול. תחזית מזג האויר בישרה שיהיה רטוב מאוד, בפועל היה רטוב לפרקים ואפרורי. לא נתנו לגשם לעצור אותנו מלטייל!

חברים שלנו התעכבו בפקקים בכחצי שעה ונקודת המפגש היתה ליד קוסקו, אז כמובן שעצרנו לתדלק, גם את האוטו. קנינו בעיקר פירות ונשנושים לדרך והחברים הגיעו לנקודת המפגש בדיוק כשהיינו בדרך לקופה. הדרך לפורטלנד הייתה ארוכה ומעט מייגעת, היו פקקים והגשם לא תרם לנסיעה חלקה ומהירה. עצרנו בדרך בנקודת תצפית של הר הגעש סנט הלן, אבל הראות היתה לקויה כ״כ שיכולנו לראות רק עננים.

בסופו של דבר הגענו לפורטלנד בסביבות 16:00, בבית המלון \ אכסניה \ מוטל –  חיכה לנו חדר די מטונף, הסדינים לא הוחלפו והמגבות נראו משומשות ומקופלות ברישול. התלוננו בקבלה והחליפו לנו חדר תוך כמה דקות. אנחנו לא כאלה בררנים, בכל זאת אין לנו בעיה לישון במוטלים זולים, אבל גם לנו יש את הגבולות שלנו. ביום שאחרי הנהלת המלון הציעו לנו לעבור לחדר אחר כי בחדר שמתחתנו ישנים זוג מבוגר והרעש של הילדים מפריע להם. נראה לי שהגיע הזמן לשנות את שיטת הבניה באמריקה – כל צעד נשמע מלמטה כאילו פיל צועד ובכלל זה מרגיש כאילו בונים כאן בתים מנייר. זה אולי מתאים לילדים האמריקאים השקטים והמנומסים (נגיד ש), אבל זה לא ממש עובד עם הילדים הישראליים שלנו 😀

למחרת (יום ראשון) התעוררנו ליום סגרירי וגשום ויצאנו לדרך לראות קצת מפלים, ראינו לא מעט מפלים קטנים בדרך וכמה מפלים גדולים ויפים בנקודות תצפית מיוחדות. היה מדהים! לצערי בשל הגשם, המצלמה היתה בתיק רוב הזמן.

lir_6232
נראה לי שבקיץ כשהפארק פתוח, ניתן לטייל על הגשר שבתמונה

lir_6281

lir_6243

lir_6277
גילי מצאה אבן בצורת לב
lir_6292
עננ-ננ-נים

היה טיול מהנה ברובו, הילדים קצת שיגעו אותנו בדרך, בעיקר באוטו אבל גם קצת בזמן שטיילנו בחוץ. לא קל לטייל עם ילדים אבל לפעמים זה גם כיף. 🙂

עם החברים היה מוצלח כתמיד, מחכה לטיול הבא שלנו יחד.

לא הספקנו לטייל בדאון טאון פורטלנד ולראות איך העיר נשארה תקועה בשנות ה-90 (או שזו סתם אגדה?) ונראה לי גם שהנופים יהיו יפים יותר עם שמיים כחולים ופארקים פתוחים כי קיץ. בקיצור אין ברירה, חייבים לבקר שם שוב 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )