נינט, לנין ושלג על עירי

ב

לפני כשבועיים הלכתי עם חברה להופעה של נינט (חברה נוספת שהיתה אמורה להצטרף הבריזה כי היתה חולה). נינט הגיעה לסיאטל במסגרת סיבוב ההופעות האמריקאי שלה, היא שרה שירים מהאלבום החדש שלה ולא הכרנו אף שיר. אין ספק שהיא זמרת מוכשרת מאוד, היא שרה מדהים. אבל – השירים באלבום שלה היו די משעממים… נהניתי בעיקר מהקאברים שהיא עשתה לשירים מוכרים. פגשתי מעט ישראלים שאני מכירה, שאר הקהל הורכב בעיקר מישראלים מקומיים ומעט מאוד אמריקאיים.

שלט במועדון

אחרי ההופעה פגשנו את נינוש בחוץ בדרכנו לאוטובוס, עצרנו לומר לה שהיא מהממת והיה אחלה 🙂 בישראל כנראה שלא היינו מצליחים להגיע אליה כל כך בקלות 😀

בשבוע שעבר היה לגילי יום חופש מבית הספר, אז החלטנו לעשות ״יום בנות״. הרבה זמן לא היה לנו זמן לשתינו לבד. התחלנו את היום בארוחת בוקר בעבודה של טל, משם יצאנו לטיול רגלי בפרימונט, נכנסו לחנות אחת שעניינה את גילי (היא קיבלה כמה מתנות, היא היתה חמודה במיוחד כשביקשה לקנות גם לגיא משהו). אח״כ נסענו חזרה לשכונה שלנו, שם נכנסו לחנות משחקים מגניבה, קנינו מתנה לחברה מהכתה של גילי שחגגה יום הולדת בשבת ועלינו לקומה השניה לשחק במשחקי קופסא, יש שם מבחר די גדול של משחקים שאפשר לשחק בהם לגמרי בחינם, כמה כיף 🙂 נהנינו מאוד אבל לא נותר לנו יותר מדיי זמן עד שגיא מסיים את הגן, אז קפצנו לרגע לדראג סטור הקרוב (שם גילי קיבלה עוד כמה דברים שרצתה) והלכנו שמחות ומרוצות מהיום שהיה לאסוף את גיא. אחרי שאספנו את גיא, קפצנו הביתה להתארגן ונסענו באוטובוס למוזיאון הילדים, פגשנו שם עוד 2 חברים מהגן של גיא והיה ממש כיף 🙂

פסל של לנין בפרימונט המגניבה

סוף השבוע האחרון היה רגוע יחסית. בשישי הוזמנו לבית חב״ד השכונתי, לארוחת ערב עם המון אנשים שאנחנו לא מכירים וגם מעט שכן. היה נחמד, אם כי מעט רועש מהרגיל (נראה לי שזו היתה הארוחה עם הכי הרבה אנשים שהיו אצלם בבית עד כה). חזרנו משם ממש מאוחר, גיא היה כ״כ עייף שאיך שהגענו הביתה הוא פשוט נכנס למיטה והניח ראש על הכרית 🙂

בשבת טל לקח את גילי ליום הולדת ואני נשארתי עם גיא בבית. אחה״צ הלכתי להסתפר סוף סוף, עכשיו הרבה יותר קליל ונוח לי 🙂 בערב חברים באו אלינו והיה ממש כיף.

ביום ראשון עשינו מסיבת בראנץ׳ קטנה, הזמנו כמה חברים והיה שמח בבית 🙂

הבוקר (יום שני) התעוררנו לעיר מושלגת. אתמול בצהריים קיבלנו התראות על סופת שלגים שמתקרבת ועד הערב לא קרה כלום, בלילה לפני שהלכנו לישון השלג התחיל להיערם אבל לא היינו בטוחים שיחזיק מעמד עד הבוקר. כמובן שקיבלנו הודעה מבית הספר ומהגן שאין לימודים היום, נשארים בבית. ניצלנו את יום החופש, לבשנו את בגדי השלג, לקחנו מזחלת ויצאנו החוצה לפארק. היו שם מלא אנשים וילדים עם מזחלות, היה משעשע למדיי 🙂

חזרנו הביתה רטובים מבחוץ אך יבשים מבפנים, רעבים ומאוד מרוצים מהלבן היפה הזה בחוץ.

עץ אחד לבן מאוד
גולשים על הכביש במורד הגבעה

קרי פארק מושלג
בקושי רואים, אבל באופק הספייס נידל וגורדי השחקים בדאון טאון

לא ברור אם גם מחר הילדים נשארים בבית, או שיהיה בית ספר כרגיל. מעניין מה יהיה בהמשך…

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )