מודה, מודה, מודה

ב

בשבוע שעבר ביקרנו במוזיאון ה-EMP שהספיק לשנות את שמו ל- MoPop ולכבוד שינוי השם היתה מסיבה והכניסה היתה חינם לכולם. זו הפעם הראשונה שלנו במוזיאון המגניב הזה ואין ספק שנחזור שוב  🙂 היו שם המון עמדות צילום כשלכל עמדה היה נושא – הארי פוטר \ משחקי הכס \ מכסחי השדים \ סטאר טראק וכו׳ – גילי אספה חותמות מכל עמדה בחוברת קטנה שקיבלנו בכניסה – על 4 החתמות לפחות מקבלים מתנה (אנחנו אספנו 11 חותמות) – המתנה היתה 3 סיכות עם השם החדש של המוזיאון, גילי לא היתה מרוצה בכלל אבל היא מאוד גאה בחוברת החותמות המגניבה שלה, בכל זאת 🙂

רובוטים מסרטים
גיזמו קקה!
המדרגות שמובילות לאנטרפרייז

שבוע חופש מבית הספר של גילי עומד להסתיים, עבר לא רע בכלל 🙂 גיא הצטרף לחופש מיום רביעי וטל יצא לחופש מהעבודה בחמישי. חג ההודיה הביא איתו טמפרטורות נמוכות יותר וגשם. חגגנו עם תמר על שקשוקה, בורקס ביתי מלא כל טוב ודלורית ממולאת שתמר הכינה, החלטנו לזנוח את הטרקי ואת פאי הדלעת האמריקאי המסורתי. עצם העובדה שבכלל חגגנו חג אמריקאי (שלא חגגנו מעולם לפני) מספיקה לחלוטין, כך שהטרקי מיותר לגמרי 🙂

שניה לפני שחג ההודיה בכלל הגיע, כל העיר החלה להצבע בצבעי אדום-ירוק-לבן והעצים לבשו אורות חגיגיים ויפים. אין ספק שהאמריקאים אלופים בקישוטים לחג 🙂

אתמול עברתי טסט 🙂 זה אומר שעכשיו אצטרך לנהוג באמת, אוף. לא אוהבת לנהוג כאן, אבל כיוון שנעשה קר יותר בחוץ כדאי שאתחיל לנהוג כדי שאוכל לאסוף את הילדים מהגן ומבית הספר בזריזות וביעילות.

מוקדם יותר הערב פגשנו 2 זוגות חברים על ילדיהם בקירקלנד, הגענו לשם כדי לראות את הדלקת עץ האשוח הענק שהציבו בפארק. היתה תזמורת שניגנה שירי חג מולד בזיופים ולילדים הכינו מגלשת שלג (שהפכה לקרח עם הגשם) וסוג של מזחלת לגלישה. גילי וגיא חיכו יפה לתורם, נראה לי שגילי נהנתה יותר – המבט של גיא היה די מפוחד בזמן שגלש. אח״כ בבית לפני השינה, הוא אמר שהוא לא רוצה לגלוש שם שוב. אח״כ קפצנו לספריה להתחמם מעט. כעבור זמן מה יצאנו מהספריה כדי לראות את הדלקת העץ ובדרך פגשנו זוג חברים שהגיע אחרינו – אחרי הדלקת העץ ההמון התפזר ואנחנו התפזרנו בעצמנו לעבר בית קפה חמים, לנשנוש קל ושתיה חמה. היתה שם אח עם אש אמיתית, היה קשה לעזוב את המקום ולצאת לקור שוב 🙂

סנטה לא מקבל דוא״ל, אם אתם רוצים מתנה נא לשלשל מכתב לתיבה, תודה.

אחרי שנפרדנו לשלום מכל החברים, נסענו לחפש מוצרים ישראליים בסופרמרקט במרסר איילנד, לאחר המלצות שקיבלנו בקבוצת הישראלים בפייסבוק. גילי התלהבה מאוד מהביסלי, אז קנינו לה. גיא התלהב ממטבעות השוקולד באזור קטן שהוקדש לחנוכה. קנינו בעיקר שטויות ומעט ירקות ופירות – אם כי היה מעט מאכזב – בינתיים את הפירות הכי יפים וטעימים מצאתי דווקא בסייפואי הקרוב לביתי. אין לנו סיבה לחזור לסופר במרסר…

מחר היום האחרון לחופשה הנוכחית, מקווה לנצל אותו כמו שצריך 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )