הקיץ הגיע לרגע והלך

ב

ביום חמישי הלכנו לבקר את טל בעבודה, הדרך לשם עברה סבבה (שני אוטובוסים לנסיעה שבאוטו לוקחת בערך 10 דק'). הגענו בקלות וטל הפתיע אותנו וחיכה לנו בתחנה 🙂 אכלנו איתו ארוחת צהריים טעימה וקינחנו בגלידה. הילדים נהנו מהסיור והפינוקים וגיא רצה להשאר עם טל בעבודה, כמעט השתכנענו אבל הגענו למסקנה שעדיף שלא.

משם הלכנו לגינה אבל היה יום כ"כ חם שהחלטנו לחזור הביתה די מהר. אז צעדנו חזרה לתחנת האוטובוס הקרובה (כ-10 דק' הליכה) והמתנו לאוטובוס יותר מדיי זמן. ירדנו בתחנה והמתנו לאוטובוס הבא. היה קשה להמתין לאוטובוסים כל כך הרבה זמן, הילדים השתגעו לגמרי והחום בחוץ לא עזר לנו יותר מדיי. בפעם הבאה מבקרים את טל רק עם אוטו!

הצלחתי להתרגל לרעיון שאצטרך לנהוג כאן ואני אפילו בסדר עם זה. עכשיו רק צריכה לעשות תיאוריה וטסט כדי לקבל רישיון מקומי, אבל קודם מחכה שנקנה כבר אוטו.

סיאטל מלאה בקורי עכבישים, לרוב עם עכבישים עליהם שממתינים לטרף

ביום שישי יצאנו לגינה בצהריים והיה חם נורא, אז הלכנו לגינה אחרת וגילינו שגם שם אין צל, כמעט והגענו לגינה שלישית אבל גילי נלחצה נורא מכמות הדבורים שהיו בחוץ, אז חזרנו הביתה. היה כל כך חם בחוץ שההחלטה לחזור הביתה היתה נבונה. בערב הוזמנו לארוחת שבת בבית חב"ד, היה ממש נחמד, הילדים שיחקו נפלא עם ילדי המארחים המקסימים, הארוחה היתה טעימה והחברה נפלאה 🙂

בשבת הטמפ' עלו אפילו יותר והיה כל כך חם בחוץ שפחדנו שאם נצא ניצלה. בדיעבד, יכולנו לנצל את המנוי למוזיאון המדע ולהתקרר במזגן שם, לא יודעת למה לא חשבתי על זה קודם.

ביום ראשון התעוררנו לבוקר קריר במיוחד, אופטימיים יצאנו מהבית לבושים בגדים קצרים, עלינו על האוטובוס ונסענו לחוף הים (Matthews Beach) היה שם אירוע יהודי – ישראלי, אבל מלבדנו הגיעה רק משפחה ישראלית אחת וכל השאר היו יהודים אמריקאיים. כנראה מזג האויר הקריר הרחיק את כל השאר מהחוף… אז בילינו לנו בוקר קריר בחוף, הילדים נהנו מהמים, גיא רצה להתפשט לגמרי ולהכנס למים הקפואים, אבל הצלחתי להניא אותו מהרעיון. היה ממש קר.

LIR_4640

LIR_4621
אפילו בחוף הים יש צעצועים למשחק בחול לרווחת הילדים

LIR_4634

LIR_4627

LIR_4626

נמאס לנו די מהר מהחוף הקריר, אז חזרנו לתחנת האוטובוס, חיכינו מעט ועלינו על האוטובוס חזרה לשכונה. בדרך עברנו באוניברסיטת וושינגטון, אזור האוניברסיטה נראה מקסים וכנראה שאם היה לנו אוטו לא היינו מגיעים לשם, כך שיש גם יתרונות לתח"צ.

בצהריים הלכנו לגינה עם הילדים, מוקדם יותר השבוע פגשנו את אקיילה, חברה של גילי, בגינה הקרובה לביתנו וההורים הנחמדים שלה השאילו לנו אופניים לגיא וסיפרו לנו על מפגש של ילדים שעולים לכתה א' בבית הספר שגילי רשומה אליו, מישל המליצה לנו לבוא גם להכיר את הילדים. אז הלכנו, אבל אקיילה לא היתה שם וגילי התאכזבה מאוד. פגשנו אמא אחרת שיצא לנו להכיר השבוע עם הילדים שלה, היא ניסתה לעזור לגילי למצוא חברה לשחק איתה אבל זה לא עבד כל כך. מקווה שלא יהיה לגילי קשה להשתלב, נראה שהילדים מאוד מגובשים ביניהם.

LIR_4551
ביום שפגשנו את אקיילה, גילינו שגילי ממש טובה בכדורסל. ברקע – האופניים המושאלים של גיא

אחה"צ הלכנו לבקר את השכנים לשעבר שלנו 🙂 לא פגשנו אותם המון זמן והתגעגענו. היה כיף כתמיד ויצאנו מביתם עם 2 מתנות שימושיות במיוחד, איזה כיף לנו 🙂 חזרנו הביתה עייפים וסופר מרוצים מהיום שהתחיל קריר והסתיים מושלם! שיהיה לנו שבוע מוצלח.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )