סוף שבוע מלא כל טוב

ב

ביום חמישי החברים הישראלים מהשכונה שלנו באו לבקר אותנו ומאוחר יותר יצאנו לטיול בין חנויות ברחוב הראשי של השכונה (עד כה לא העזתי להכנס כמעט לשום חנות עם הילדים), גיליתי דברים ממש נחמדים, למשל – שבחנות הצעצועים השכונתית יש פינות משחק שניתן לשחק בהן כשגשום בחוץ או סתם כשמתחשק, בחנות המתנות יש דברים ממש מגניבים וציורים מהממים על קנבס שמתחשק לרכוש את כולם, בעיקר כאלה לחדר הילדים. בחנות הספרים גיליתי פינת קריאה חביבה לילדים – גילי ישבה ודפדפה בספרים, גיא בעיקר התרוצץ בין המדפים – Note to self – ללכת לשם עם גילי לבד מתישהו. הסיור עזר לי לאסוף רעיונות למתנות ליום ההולדת המתקרב של גיא.

את הסיור המהנה ברחוב הראשי חתמנו בשוק האוכל שהיה צבעוני ושמח, מלא בפוד טראקס כמיטב המסורת האמריקאית ואנשים נחמדים שמחייכים לכולם 🙂 הילדים קיבלו פיצה וגלידה כבקשתם ואחרי האוכל נפרדנו מהחברים. פגשתי את חיה החמודה עם משפחתה והיה נחמד, הכרנו משפחה אמריקאית – יהודית חדשה ונחמדה, גיא כנראה יהיה בגן עם הבן הצעיר שלהם (עדיין לא רשמנו אותו לגן, אבל כבר די סגורים על אחד). טל הצטרף אלינו בזמן שהילדים היו באמצע הגלידה, אחרי שנגמרה הגלידה חזרנו לשוק לקנות קצת פירות יער טעימים ממש (שחוסלו תוך יומיים מרוב שהיו טעימים) והביתה.

את יום שישי העברנו בבית, הילדים לא רצו לצאת ואני הייתי עייפה מדיי מכדי להתווכח. בערב הוזמנו לארוחת ערב טעימה אצל החברים מתחילת הפוסט, היה כיף ואפילו קיבלנו טרמפ חזרה הביתה 🙂 (למרות שלא היתה לי בעיה בכלל ללכת ברגל 20 דק', אבל היה מאוחר והילדים היו מאוד עייפים).

בשבת תכננו לבקר באטרקציה תיירותית שעדיין לא יצא לנו לעשות Ride the ducks  אבל אנחנו תיירים בלאי ולא הזמנו כרטיסים מראש, אז לא היה לנו מקום לצהריים. (השעה הפנויה הקרובה היתה בסביבות 18:00 אבל היה לנו מאוחר מדיי). במקום לטייל ברחבי העיר באוטו-סירה עלינו על המונו רייל לדאון טאון, ביום הכי חם בסיאטל עד כה, בלי מזגן. אין ספק שזו היתה חוויה. מה לעזאזל חשבתי לעצמי כשלבשתי ג'ינס ארוך?! אז הגענו לתחנה היחידה של המונו רייל בדאון טאון שממש ליידה יש תחנת Ducks נוספת – שם אמרו לנו שהסיור הבא יוצא בסביבות 19:00 וכמובן שויתרנו, טיילנו קצת ברגל ונכנסנו ל- H&M שם קניתי שמלה קלילה שלבשתי מייד וחזרתי לנשום שוב 🙂 הילדים נדנדו שהם רוצים ללכת לגינת השעשועים שליד גן החיות, אז לקחנו אוטובוס ונסענו לשם. אח"כ טיילנו קצת ברחוב הראשי של פיני רידג' וחזרנו הביתה עייפים ואפילו מעט מרוצים.

ביום ראשון תכננו לקום מוקדם בבוקר כדי להגיע ל Ducks מוקדם, הצלחנו לצאת מהבית בסביבות 12:00 וכמובן שזה לא עזר לנו יותר מדיי… הסיור הבא יצא בסביבות 17:00. להבא – לקנות כרטיסים באינטרנט מראש.

כל היום היה לפנינו ואחרי ארוחת צהריים קלילה (שהתארכה מעבר למצופה בגלל תורי הענק במתחם האוכל במרכז העיר), עשינו מנוי משפחתי למוזיאון המדע, כי זה מקום מגניב, קרוב לבית ואחלה לימי החורף הגשומים או סתם כשרוצים להעביר שבת כיפית בלי להתרחק יותר מדי מהבית. הילדים נהנו ממש והעברנו שם קרוב ל-4 שעות בלי להרגיש.

IMG_20160814_142902IMG_20160814_144029IMG_20160814_144321

הבוקר קיבלנו חבילה מהארץ, נאורה אהובתי שלחה לנו ספרים במתנה, מכתב מצוייר מהבת המתוקה שלה ומכתב מרגש לי. שמחנו מאוד לקבל את המתנות והספקנו לקרוא היום את כל הספרים, את חלקם יותר מפעם אחת 🙂

אחה"צ יצאנו לטיול בקארי פארק, זו הפעם הראשונה שאני מוציאה את המצלמה מהבית, מאז שהגענו לסיאטל. (זה תמיד נורא מסורבל לי לקחת מצלמה עם הילדים וזה מבאס, כי המצלמה הזו מדהימה). היה נוף מדהים היום, הראות היתה נהדרת וראו את רייניר במלוא תפארתו 🙂

LIR_4521

LIR_4356

שיהיה לנו המשך שבוע נפלא 🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )