פסטיבל סירות הדרקון

ב

ביום שבת יצאנו מהבית מאוחר יחסית, בדרום אגם יוניון היה פסטיבל של Dragon boats אז צעדנו לפארק ברגל. בדרך עברנו באזור בשכונה שלא היינו בו אף פעם (טוב זה לא קשה, לא עברנו ברוב הרחובות בשכונה שלנו), מלא בבתים ענקיים, ישנים וחדשים ונראה שגילינו חלק עשיר נוסף בשכונה. לא הייתי מתנגדת לבית המהמם שרק סיימו לבנות שם, למרות שהוא עשוי מדיקטים בעיקר 🙂

עץ מעניין שפגשנו בדרך

עצרנו בסופר כדי להצטייד בחטיפים ונישנושים לפיקניק. כשהגענו התחרות היתה בעיצומה, המוני סירות מלאות בחותרים נמרצים שטו במים והקהל הריע ועודד במרץ.

אחרי ארוחת הפיקניק שלנו, סיבוב קצר בפארק הוביל אותי לספסל מוצל למנוחה, הילדים התעניינו בספינות שעגנו בנמל ולשתיים מהן היתה כניסה חינמית להתרשמות, אז טל נכנס איתם פנימה והם הסתובבו שם די הרבה זמן. גילי וגיא יצאו מהסיור נרגשים וסחבו אותי לתוך הספינה (הישנה למדיי שנמצאת בשיפוצים ומחפשת תרומות לשם כך) כי הם החליטו שאני ממש חייבת לראות מה קורה בפנים. טל נשאר לנוח בספסל המוצל במקומי 🙂

אז מסתבר שהספינה האדומה בת כ- 100 שנים
ברווזים ביציאה מהפארק – גיא שמח להאכיל אותם בביגלה שלו

מהפארק לקחנו אוטובוס לדאון טאון, קפצנו לטארגט לחפש לגילי תיק לבית הספר (ולא מצאנו את מה שחיפשנו) אבל כן מצאנו דברים אחרים שצריך. הדרך חזרה הביתה היתה מתישה מהרגיל, כמה רחובות היו חסומים בגלל מצעד שהיה שם, בסופו של דבר הצלחנו לעלות על האוטובוס המיוחל הביתה 🙂

ביום ראשון מרחנו את הזמן בבית, היו לנו תכניות לצאת אבל המוטיביציה לזוז לא היתה גבוהה במיוחד, אז נשארנו בבית. אחרי ארוחת הצהריים, גיא שישב על הברכיים של טל, החליק לרצפה וחטף מכה רצינית בגבה, הוא דימם מעט וטל ואני נלחצנו נורא. אלתרתי לו חבישה קטנה ורצנו למרפאה השכונתית. הרופאה שקיבלה אותנו (תוך כ-5 דקות מהרגע שהגענו) היתה מאוד נחמדה, טיפלה בו בזריזות וביעילות, אמרה שהחתך לא עמוק מדיי ואנחנו יכולים לבחור להדביק אצלה עם דבק או ללכת לבית החולים לילדים כדי לתפור. החלטנו להדביק כדי שהצלקת שתשאר לא תהיה נוראית. מקווה שהפצע יחלים מהר.

גיא היה ממש גיבור, ישב בלי לזוז בזמן שהרופאה טיפלה בו, התלונן רק בזמן החיטוי כי זה שורף ונקרע לי הלב כשכאב לו נורא 😦 בערב הוא אפילו הסכים לשתות נורופן בלי יותר מדיי שכנועים, כדי שלא יכאב לו.

מקווה שהמשך השבוע יהיה טוב יותר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )