איזו מן שלווה ולא עושים שום דבר

ב

לפני כמה שבועות פגשתי במקרה בגינה אמא נחמדה מאוד שזיהתה שאני דוברת עברית, אז היא התחילה לשוחח איתי. היא אמרה שהם עברו לשכונה לא מזמן והם הקימו כאן בית חב"ד עבור הקהילה היהודית. היא הזמינה אותנו בכמה הזדמנויות להתארח אבל תמיד היו לנו תכניות קודמות ולא יצא. ביום חמישי הוזמנו שוב לברביקיו, בתחילה קצת חששתי ללכת כי אני והדת רחוקים שנות אור, אבל היה ממש אחלה וכיף ואני מקווה לפגוש אותם שוב 🙂 הכרנו שם 3 משפחות יהודיות סה"כ (המשפחה המארחת – יהודים אמריקאים חמודים ושאר האורחים ממשפחות מעורבות של ישראלים ומקומיים). הארוחה היתה טעימה, הילדים שיחקו והשתוללו והיה להם ממש כיף (גיא ביקש לעבור לגור בבית שלהם כי היו שם המון משחקים שהלהיבו אותו וגם מגלשה ממש מגניבה בחצר). החברה היתה נעימה והערב היה מהנה 🙂

ביום שישי לקחנו הפסקה מאירוח אבל למרות זאת הכנתי ארוחת ערב מושקעת. בבוקר ירד קצת גשם וסיבוב הגינות שלנו התחלף בקפיצה קטנה עם הילדים לסופר בבוקר, לטובת השלמות לשבת.

בשבת ביקרנו בפייק פלייס מרקט, כבר היינו שם פעם אחת, אבל לא נכנסנו פנימה לשוק ולא הסתובבנו בין הדוכנים שבחוץ, השוק הזה ממש מגניב 🙂

בכניסה לשוק יש נוף משגע של מפרץ אליוט

בתוך השוק יש מלא דוכני אוכל מוכן לצד דוכני סידורי פרחים מהממים (בכלל הפרחים בארה"ב מדהימים!) דוכני מאכלי ים, מזכרות לתיירים ומסעדות. קצת צפוף להסתובב שם בשבת אמנם אבל זו היתה לגמרי חוויה.

רחוב פנימי בשוק, רק חבל שיש מעבר למכוניות ולא מדרחוב

במהלך הביקור חיפשנו מה לאכול, היה לי נורא קשה להחליט וגיא היה ממש רעב, בסופו של דבר טל הציע שנלך לאכול אוכל מקסיקני, קצת חששתי שהילדים לא יאכלו כלום, אבל קשה לי לסרב למקסיקני אז הלכנו בכל זאת.

הזמנו לגילי אורז ושעועית לבנה ולגיא אורז ועוף. אז כמו שחששתי בהתחלה – גילי עשתה פרצופים של "האוכל הזה לא נראה לי טעים ולא מתחשק לי לטעום אותו" אמרנו לה שחבל כי זה כמו שאני מכינה לה בבית (והיא טורפת בהנאה) לקח לה כמה דקות להתרצות ואז היא טעמה, סיימה את המנה הראשונה וביקשה עוד אחת 🙂

זה לא נראה וואו, אבל הדבר הזה ממש ממש ממש טעים!

גיא נשנש מהאורז ולא הסכים לטעום מהעוף, חבל – גם העוף שלו היה ממש טעים.

טל ואני אכלנו טאקו מעולה, נגמר לנו מהר מדיי אז הזמנו עוד זוג.

כאן היה טאקו שלא הספיק להצטלם כי הוא טעים מדיי

מזל שיש מקסיקנים באמריקה, אחרת האוכל היה ממש משעמם.

אחרי הארוחה הטעימה הלכנו לחפש לגילי תיק בית ספר בטארגט, לא מצאנו את מבוקשנו אבל גילי בכל זאת יצאה עם פריט ראשון לכתה א' – תיק לארוחת צהריים.

צבי הנינג'ה שולטים

חזרנו שוב לשוק לסיבוב אחרון ואז הביתה באוטובוס. כל כך נוח לגור קרוב למרכזי הבילוי של העיר 🙂

זה נראה כמו אירוע מגניב ששווה ללכת אליו

יום ראשון היה עצל במיוחד, לא יצאנו מהבית כל היום. הילדים לא רצו לצאת וגם לנו לא היה כח להזיז את עצמנו יותר מדיי. טל אפילו זכה לשנ"צ ארוך אחרי שקם מאוחר בבוקר, לפעמים צריך גם לנוח 🙂 אחה"צ לא ויתרתי לילדים ושלחתי אותם לגינה עם טל, הם חזרו די מהר הביתה עם ילד רטוב לגמרי (גיא החליק לתוך השכשוכית בגינה), הספקתי לנוח מעט ולאפות עוגיות, כדי שיהיה שבוע מתוק 🙂

עוד מתכון מוצלח של קרין גורן

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )