סופ"ש על חלל

ב

סוף השבוע הגיע די מהר ונגמר מהר יותר משהגיע. ביום שישי החלטתי שמתחשק לי שתהיה חלה אמיתית על השולחן (בניגוד ללחם התפל של האמריקאים), עם ריח של סוף שבוע ישראלי, אז רתמתי את הילדים למשימה, גיא וגילי עזרו להכין את הבצק, גילי לשה מעט משלה ואני לשתי את כל השאר בידיים – פעם ראשונה שלי. עדיין לא קנינו מיקסר וגיליתי שללוש בידיים זה אמנם קצת יותר קשה, אבל התוצאה ממש שווה את הטרחה. יצאה לי חלה ענקית, אורירית וטעימה ממש. גם הלחמניות יצאו נהדרות, כולל לחמניות הלב החייכניות של גילי :-). במהלך הכנת ארוחת הערב, השכנים הישראלים שעזבו את הבניין שלנו השבוע, התקשרו לשאול אם אפשר לבוא לארוחת ערב, כי לא הספיקו להתארגן עדיין ממעבר הדירה הטרי, הסכמתי מיד ושמחתי מאוד שמגיעים אורחים לארוחת שישי 🙂 היה ערב מהנה, החלה היתה הצלחה ענקית! בפעם הבאה כדאי שיהיה גם חומוס Home made או איזו מטבוחה, שיהיה במה לטבול 🙂 כבר חולמת על הלחמניות שאכין השבוע…

בשבת בבוקר מרחנו את הזמן בבית, נחנו, שיחקנו, קצת טלויזיה ואייפד ואחה"צ היה לנו בליינדייט עם משפחה ישראלית נוספת בשכונה, הוזמנו אליהם הביתה והיה ממש נחמד 🙂 גילי וגיא נהנו לשחק עם הילדים שלהם בשלל משחקים ואח"כ יצאנו יחד לגינה להמשך משחק וקשקושים.

בערב שבת ניסיתי למצוא תעסוקה לראשון (הוזמנו לארוחת שבועות חגיגית בבית חב"ד, אבל החלטתי לוותר), לא הצלחתי למצוא פעילות קרובה ולא יקרה, התייאשתי והחלטתי לשבור את הראש בראשון בבוקר. ואז הגיע יום א', טל התעורר מאוחר יחסית והציע שנלך למוזיאון התעופה, גיא וגילי התלהבו ממש, ראינו שם מטוסים מכל הסוגים והגדלים, מעבורות חלל והמון דברים מעניינים. בילינו שם קרוב ל-4 שעות ונראה היה שיש עוד מה לראות ולעשות, אבל התעייפנו נורא וידענו שצפוי לנו ביקור גדול בסופר, כי לא נשאר יותר מדיי אוכל במקרר. אז נסענו שוב לסופרמרקט ממש זול שנמצא לא רחוק ממוזיאון התעופה, מילאתי את העגלה כל טוב והופתעתי לטובה כשהגיע החשבון. החסרון העיקרי הוא שכדי להגיע לשם צריך לנסוע כ-30 דק' מהבית שלנו.

אחרי הסופר חזרנו הביתה עייפים אף יותר, פרקנו את כל המצרכים, ארוחת ערב זריזה, אמבטיה לילדים שנמשכה יותר מדיי זמן ויאללה למיטה. בחדר לפני השינה שוחחתי עם גילי וגיא על היום שהיה ועל כל החוויות שעברנו, גיא נורא התלהב מכל עניין הטיסות לחלל, בעיקר סקרן אותו עניין השינה והריחוף בחלל – גיא: אני רוצה לרחף כמו האסטרונאוטים. אני: אתה יכול להיות אסטרונאוט כשתגדל ולטוס לחלל, אי אפשר לרחף בכדור הארץ. גיא: אבל אני רוצה שאת תבואי איתי, אני מפחד לבד. אז גיא יהיה האסטרונאוט הראשון שטס לחלל עם אמא, כנראה 🙂

היה סופ"ש מוצלח מאוד, כבר מחכה לסופ"ש הבא 🙂

בתמונות: מוזיאון התעופה, חלה ולחמניות לשבת, גיא מתבאס שהמטוס לא ממריא כשהוא מנסה להטיס אותו.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )