ה-Yard sale הראשון שלנו

ב

ביום חמישי טל ואני חגגנו יום נישואין 7, במיוחד לכבודנו נפתח שוק האיכרים באותו היום והחל מהשבוע הכיף הזה יקרה בכל יום חמישי עד אמצע אוקטובר. חשבתי שיהיה מבחר גדול של פירות וירקות, אבל ראיתי בעיקר תותים והם לא נראו מזמינים במיוחד, כך שבגזרת השוק היה די מאכזב. לא היו המון דוכנים, אבל היו כמה שמכרו דברים קצת יותר מיוחדים אך לצערי לא הצלחתי להתעמק עם שני ילדים רעבים שמושכים אותי מכל צד לכיוון ריח האוכל המוכן.

ואז הגענו לדשא, שם היתה הופעה של להקה מקומית בשם Armed & Dangerous Blues Revue (לא שמעתי עליהם מעולם לפני, הם היו אחלה). וכמה Food trucks שמכרו כל מיני דברים שנראו ממש טוב. לילדים הזמנו פיצה – קצת מוזר שעם כל מבחר האוכל המעניין, התור לפיצה היה הכי ארוך ונמשך המון המון זמן, טל ואני (בעיקר אני) אכלנו נאן הודי עם כל מיני מעל, היה מעניין. מעט שונה מהאוכל ההודי שאני אוהבת, אבל בסה"כ טעים. פגשנו שם את השכנים הישראלים שלנו והם הכירו לנו משפחה ישראלית נוספת שגרה בשכונה, אנחנו תמיד שמחים להכיר אנשים חדשים 🙂 גיא השתולל נורא עד שהאוכל שלו הגיע, רץ, קפץ ונפל יותר מדיי פעמים, איכשהו הצלחנו לשרוד את היום ולחזור הביתה בריאים ושלמים. ביום הנישואין הבא אנחנו מזמינים בייביסיטר ויוצאים לבלות לבד!

אתמול ארחנו לארוחת שישי את השכנים הישראלים שלנו והיה ממש כיף 🙂 הם סיפרו לנו שיש בשבת מכירת חצר ענקית של המון חצרות, אז הלכנו הבוקר לחוות מכירת חצר אמיתית. רחוב שלם של דוכנים עם כל מיני (כלי מטבח, כלי נגינה, משחקים לילדים, טקסטיל, נעליים, ריהוט ובערך כל דבר שאפשר לחשוב עליו). במהלך הטיול בשכונה, גיליתי כמה נקודות תצפית מדהימות, שצופות על העיר. בין גורדי השחקים ניתן לראות את Mount rainier*, ההר הזה כ"כ גבוה – כמעט 4.400 מטר – שהוא מתחרה רציני לכמה גורדי שחקים שנראים באופק. חזרנו הביתה עם 3 משחקי קופסא לילדים ו-2 עוגיות שוקולד צ'יפס-נזלת שהכסף ממכירתם הלך לתרומה לאיזשהו מרכז לילדים… עייפים אך מרוצים חזרנו הביתה לארוחת צהריים ומשחק ברכישות החדשות. גילי התחילה להרכיב איתי פאזל של 400 חלקים והתייאשה די מהר, אין ברירה – אני חייבת לסיים את הפאזל בעצמי :-P.

נחנו קצת בבית והחלטנו לצאת שוב אחה"צ לסיבוב החזרות + השלמות באיקאה. אחרי כחצי שעה באיקאה אני די ממצה את החויה ורוצה כבר לחזור הביתה, הצלחנו לצאת משם אחרי כ-שעתיים וחצי. ואז טל הציע שנבקר בסופרמרקט ממש זול שהמליצו לנו עליו יום קודם והוא ממוקם קרוב לאיקאה, אז קפצנו לסופר ושמחנו לגלות שבאמת ממש זול שם 🙂 אבל בגלל שממש זול, קנינו המון וזה יצא די ביוקר… לפחות עכשיו המקרר מפוצץ, נראה כמה זמן זה יחזיק מעמד עם הזללנים שגרים אצלנו בבית 🙂

בתמונות: מכירת חצר בשכונה שלנו, הנוף מהצד המזרחי של השכונה, פאזל שהרכבתי לגילי, בדרך לאיקאה צופים ב -Mount rainier (חבל שהתמונות עושות לו עוול).

מצגת זאת דורשת JavaScript.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )